logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druk 3D: Reklama360 poszerza się o nowe strefy

   04.09.2015, przeczytano 1100 razy
ilustracjastrzałka

Blisko 3 tygodnie dzielą branżę reklamy od spotkania na targach REKLAMA360. Organizatorzy zapowiadali już, że wydarzenie będzie należało do jednego z bardziej dynamicznych na rynku. Jak się okazuje, dotyczy to także jego struktury,  która dzięki nowym wystawcom zmienia swoje granice i poszerza się o nowe strefy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-3d%3A-reklama360-poszerza-sie-o-nowe-strefy,25875,artykul.html

Jedną z nich będzie STREFA DRUKU 3D, która skupi reprezentantów światowej czołówki producentów i firm świadczących usługi druku 3D. Polskie firmy bowiem kontrolują 10% rynków światowych, zdobywając status innowacyjnych, profesjonalnych, a polscy fachowcy uznawani są za znakomitych, upartych w dążeniu do celu i przedsiębiorczych.

Targi REKLAMA360 skierowane są do profesjonalistów. STREFA DRUKU 3D zaprezentuje rozwiązania przydatne inżynierom, architektom i konstruktorom z różnych branż, między innymi motoryzacyjnej, lotniczej, czy medycznej.

Kreatywna Arena połączy wystawców i zwiedzających

Pomiędzy spotkaniami przy stoiskach, które z pewnością zaowocują ciekawymi zleceniami, będzie można wziąć udział w wydarzeniach merytorycznych, a wśród nich między innymi w wykładzie „Najnowsze trendy w reklamie, oczyma agencji. Co dziś działa i dlaczego?” okraszonym licznymi przykładami i wnioskami, który poprowadzi Bartłomiej Juszczyk z agencji ADWEB, obecny w sektorze mediów i reklamy od ponad 15 lat. PERSONEL SYSTEM zaprasza na wykład i warsztat "Savoir- vivre w biznesie",  traktujący między innymi o mowie ciała – jak prawidłowo stać, chodzić, siedzieć oraz gestykulować, aby zrobić doskonałe pierwsze wrażenie.

A jakie środki wyrazu zastosuje Michał Wawrzyniak z MentalWay na scenie Kreatywnej Areny? Na pewno zadziała na różne zmysły uczestników swoich wystąpień i pokaże, jak niesztampowo poprowadzić show, wobec którego nie da się przejść obojętnie.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wulkaniczny krajobraz wyspy na nowych koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje...
Coca-Cola Polska startuje z pierwszą kampanią od czasu lockdownu - „Otwarci jak nigdy”.
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764