logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druk 3D: Reklama360 poszerza się o nowe strefy

   04.09.2015, przeczytano 1031 razy
ilustracjastrzałka

Blisko 3 tygodnie dzielą branżę reklamy od spotkania na targach REKLAMA360. Organizatorzy zapowiadali już, że wydarzenie będzie należało do jednego z bardziej dynamicznych na rynku. Jak się okazuje, dotyczy to także jego struktury,  która dzięki nowym wystawcom zmienia swoje granice i poszerza się o nowe strefy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-3d%3A-reklama360-poszerza-sie-o-nowe-strefy,25875,artykul.html

Jedną z nich będzie STREFA DRUKU 3D, która skupi reprezentantów światowej czołówki producentów i firm świadczących usługi druku 3D. Polskie firmy bowiem kontrolują 10% rynków światowych, zdobywając status innowacyjnych, profesjonalnych, a polscy fachowcy uznawani są za znakomitych, upartych w dążeniu do celu i przedsiębiorczych.

Targi REKLAMA360 skierowane są do profesjonalistów. STREFA DRUKU 3D zaprezentuje rozwiązania przydatne inżynierom, architektom i konstruktorom z różnych branż, między innymi motoryzacyjnej, lotniczej, czy medycznej.

Kreatywna Arena połączy wystawców i zwiedzających

Pomiędzy spotkaniami przy stoiskach, które z pewnością zaowocują ciekawymi zleceniami, będzie można wziąć udział w wydarzeniach merytorycznych, a wśród nich między innymi w wykładzie „Najnowsze trendy w reklamie, oczyma agencji. Co dziś działa i dlaczego?” okraszonym licznymi przykładami i wnioskami, który poprowadzi Bartłomiej Juszczyk z agencji ADWEB, obecny w sektorze mediów i reklamy od ponad 15 lat. PERSONEL SYSTEM zaprasza na wykład i warsztat "Savoir- vivre w biznesie",  traktujący między innymi o mowie ciała – jak prawidłowo stać, chodzić, siedzieć oraz gestykulować, aby zrobić doskonałe pierwsze wrażenie.

A jakie środki wyrazu zastosuje Michał Wawrzyniak z MentalWay na scenie Kreatywnej Areny? Na pewno zadziała na różne zmysły uczestników swoich wystąpień i pokaże, jak niesztampowo poprowadzić show, wobec którego nie da się przejść obojętnie.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w strukturach Accor Services. Joanna Świerkosz odpowiedzialna za całościową komunikację grupy komunikacji i marketingu. Joanna Świerkosz, jako VP Marketing, Communication & Guest Experience, jest odpowiedzialna za marketing, guest experience oraz komunikację. Agnieszka Kalinowska, jako Senior Communication Manager, obok dotychczasowych obowiązków z obszaru PR oraz organizacji...
W odpowiedzi na dynamikę zmian zachodzących na rynku poligraficznym i jego coraz większe wymagania, co do zgodności kolorów na wydrukach, firma Via Color włączyła do swojej oferty najnowszy program RIP od ColorGATE.
Grudzień, mocno sypie… promocjami! Startuje zimowa wyprzedaż 2019 w Integart
Koniec roku, to zazwyczaj czas promocji, który nie omija Integart. Firma przygotowała solidny pakiet ofert promocyjnych, który obejmuje ekologiczną technologię druku HP Latex, popularne bestsellery w obszarze maszyn komplementarnych oraz nowość – drukarki HP Stitch dedykowane do druku tekstyliów. Każdy znajdzie coś dla swojej firmy!
See&Say - zgłoszenia do 18 grudnia
Do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.
Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji
W dniach 14 i 15 grudnia odbędą się najbardziej kulturalne targi na Dolnym Śląsku – Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji. Wydarzenie skierowane jest do fanów i koneserów sztuki współczesnej, którzy doceniają kunszt artystów obecnego pokolenia. Strefa Targów Plakatów i Ilustracji będzie jedną z atrakcji Festiwalu Świadomych Zakupów, w którym udział weźmie 150...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764