logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druk 3D: Zortrax wchodzi na nowe rynki

  PR 05.03.2015, przeczytano 994 razy
ilustracjastrzałka

Firma Zortrax, specjalizująca się w dziedzinie druku 3D w Polsce, poinformowała o rozpoczęciu sprzedaży swoich pro-duktów w Indiach, Czechach, Irlandii, Gwatemali oraz na Ukrainie. Nawiązano również współpracę z nowym dystrybutorem na terenie Niemiec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-3d%3A-zortrax-wchodzi-na-nowe-rynki,24140,artykul.html

Zortrax to producent zintegrowanego środowiska do druku 3D, w skład którego wchodzą autorskie drukarki 3D, różnorodne filamenty (materiały do druku) oraz oprogramowanie ułatwiające stworzenie profesjonalnego wydruku. Polskie rozwiązanie cieszy się dużym, międzynarodowym uznaniem. Użytkownicy skupieni na portalu 3DHubs w 2014 r. wybrali Zortrax M200 najlepszym urządzeniem typu plug&play[1]. Nic zatem dziwnego, że drukarkę zaprojektowaną w Olsztynie kupić można już w 49 krajach świata, za pośrednictwem 84 resellerów. Wraz z początkiem marca Zortrax pojawił się ze swoją ofertą w Indiach, Czechach, Irlandii, Gwatemali oraz na Ukrainie.

Ponadto firma pracuje nad rozszerzeniem sieci swoich dystrybutorów i resellerów. Na początku roku nawiązano współpracę z firmą iGo3D w Niemczech, specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań do druku 3D klientom końcowym. Za sprawą podpisanej umowy iGo3D zajęło się nie tylko dystrybucją produktów Zortrax we własnych kanałach sprzedaży, ale również wśród największych niemieckich resellerów takich jak MediaSaturn, Conrad czy Reichelt. Współpraca z iGo3D zaowocuje m.in. pojawieniem się drukarek 3D firmy Zortrax w sieciach detalicznych na rynku niemieckim, takich jak sklepy MediaMarkt czy Saturn (w Polsce produkty Zortrax znaleźć można m.in. w RTV Euro AGD). W planach obu firm jest również współpraca w Rosji oraz na rynkach Eurazjatyckiej Unii Celnej.

„Rozbudowa sieci dystrybutorskiej i resellerskiej to jeden z naszych priorytetów, dlatego bardzo cieszą nas nawiązanie współpracy z iGo3D na rynku niemieckim i trwające negocjacje dotyczące kolejnych krajów” – powiedziała Karolina Bołądź, COO Zortrax. „Już teraz widzimy rezultaty tych działań w postaci zwiększonej sprzedaży w Niemczech. Ponieważ nasze urządzenia kierujemy głównie do profesjonalistów oraz małych i średnich przedsiębiorstw, stale dążymy do poszerzania rynku zbytu o kolejne kraje, stąd też decyzja o pojawieniu się na nowych rynkach”.

Źródło: Zortrax

Dodatkowe informacje:

[1] Wyróżnienie przyznano na podstawie 1623 opinii właścicieli 235 modeli urządzeń do druku 3D.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764