logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druk 3D od Xerox w służbie Marynarki Wojennej USA

  PR 11.02.2021, przeczytano 880 razy
ilustracjastrzałka
Xerox ElemX Liquid Metal Printer

Xerox i Podyplomowa Szkoła Marynarki Wojennej (Naval Postgraduate School) rozpoczęły strategiczną współpracę dotyczącą postępu w badaniach nad techniką przyrostową w druku 3D. W ramach umowy uczelnia, jako pierwsza na świecie, otrzymała możliwość instalacji drukarki Xerox ElemX Liquid Metal Printer. Dzięki temu studenci zyskają możliwość rozwijania swoich umiejętności w obszarze technologii 3D, natomiast amerykańska armia szybki dostęp do części zamiennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-3d-od-xerox-w-sluzbie-marynarki-wojennej-usa,390182,artykul.html

W ramach nawiązanej współpracy CARDA*, nowe rozwiązanie Xeroxa zapewni wykładowcom i studentom Naval Postgraduate School (NPS) możliwość praktycznego badania i zastosowania nowych sposobów drukowania 3D na żądanie - w tym części metalowych.

- Łańcuch dostaw dla wojska jest jednym z najbardziej złożonych na świecie, a NPS rozumie wyzwania, którym muszą sprostać producenci. - powiedział Naresh Shanker, dyrektor ds. technologii w Xerox. - Ta współpraca pomoże NPS w przyspieszeniu wdrażania druku 3D w całej Marynarce Wojennej Stanów Zjednoczonych i dostarczy Xerox cennych informacji, które pomogą zapewnić przyszłym klientom elastyczność i niezależność od łańcucha dostaw - dodaje. Mając dostęp do najnowszego sprzętu do druku 3D, wykładowcy i studenci NPS będą wykorzystywać drukarkę ElemX do prowadzenia badań w celu opracowania nowych możliwości dla Marynarki Wojennej i Korpusu Piechoty Morskiej.

- NPS łączy doświadczenie operacyjne studentów z edukacją i badaniami, aby dostarczać nowatorskie możliwości i rozwijać innowacyjnych liderów wyposażonych w odpowiednią wiedzę. - tłumaczy emerytowany dyrektor NPS, Vice Adm. Ann Rondeau. - Ten wspólny wysiłek badawczy z Xerox i wykorzystanie ich innowacji w druku 3D jest doskonałym przykładem tego, jak NPS w wyjątkowy sposób przygotowuje swoich studentów wojskowych do badania nowatorskich podejść do kreowania, tworzenia, prototypowania i tworzenia możliwości tam, gdzie ich nie ma - wyjaśnia.

Druk 3D od Xerox: niedroga produkcja części spełniająca wojskowe wymogi

Drukarka Xerox ElemX wykorzystuje niedrogie druty aluminiowe do produkcji części, spełniając w ten sposób rygorystyczne wymagania wojska. Dzięki temu urządzenie może produkować na żądanie niezawodne części zamienne, uniezależniając się od globalnego łańcucha dostaw. Ponadto, zastosowanie drukarki rozwiązuje problem ukrytych kosztów tradycyjnej produkcji.

- Stowarzyszenie i Fundacja Absolwentów NPS wsparły sprowadzenie drukarki ElemX do NPS, ponieważ umożliwi ona marynarzom, lotnikom i żołnierzom piechoty morskiej rozwiązywanie problemów w miejscu, w którym się znajdują. - wyjaśnia Todd Lyons, emerytowany pułkownik Korpusu Piechoty Morskiej Stanów Zjednoczonych, wiceprezes Stowarzyszenia i Fundacji Absolwentów NPS. - Zapewniając odpowiednie narzędzia cyfrowe i drukarkę, pomogliśmy przekształcić nie tylko łańcuch dostaw, ale sposób, w jaki Departament Obrony operacyjnie podchodzi do swojej pracy - komentuje Lyons.

Źródło: Xerox Holdings Corporation

Dodatkowe informacje:

* Umowa CRADA (Collaborative Research and Development Agreement) nie oznacza poparcia dla firmy Xerox lub jej produktów przez Naval Postgraduate School, Departament Marynarki Wojennej lub Departament Obrony.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764