logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druk 3D: Reklama360 poszerza się o nowe strefy

   04.09.2015, przeczytano 2024 razy
ilustracjastrzałka

Blisko 3 tygodnie dzielą branżę reklamy od spotkania na targach REKLAMA360. Organizatorzy zapowiadali już, że wydarzenie będzie należało do jednego z bardziej dynamicznych na rynku. Jak się okazuje, dotyczy to także jego struktury,  która dzięki nowym wystawcom zmienia swoje granice i poszerza się o nowe strefy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-3d%3A-reklama360-poszerza-sie-o-nowe-strefy,25875,artykul.html

Jedną z nich będzie STREFA DRUKU 3D, która skupi reprezentantów światowej czołówki producentów i firm świadczących usługi druku 3D. Polskie firmy bowiem kontrolują 10% rynków światowych, zdobywając status innowacyjnych, profesjonalnych, a polscy fachowcy uznawani są za znakomitych, upartych w dążeniu do celu i przedsiębiorczych.

Targi REKLAMA360 skierowane są do profesjonalistów. STREFA DRUKU 3D zaprezentuje rozwiązania przydatne inżynierom, architektom i konstruktorom z różnych branż, między innymi motoryzacyjnej, lotniczej, czy medycznej.

Kreatywna Arena połączy wystawców i zwiedzających

Pomiędzy spotkaniami przy stoiskach, które z pewnością zaowocują ciekawymi zleceniami, będzie można wziąć udział w wydarzeniach merytorycznych, a wśród nich między innymi w wykładzie „Najnowsze trendy w reklamie, oczyma agencji. Co dziś działa i dlaczego?” okraszonym licznymi przykładami i wnioskami, który poprowadzi Bartłomiej Juszczyk z agencji ADWEB, obecny w sektorze mediów i reklamy od ponad 15 lat. PERSONEL SYSTEM zaprasza na wykład i warsztat "Savoir- vivre w biznesie",  traktujący między innymi o mowie ciała – jak prawidłowo stać, chodzić, siedzieć oraz gestykulować, aby zrobić doskonałe pierwsze wrażenie.

A jakie środki wyrazu zastosuje Michał Wawrzyniak z MentalWay na scenie Kreatywnej Areny? Na pewno zadziała na różne zmysły uczestników swoich wystąpień i pokaże, jak niesztampowo poprowadzić show, wobec którego nie da się przejść obojętnie.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.reklama360.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764