logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Druk banera - garby

Strona 1/2  1 2

| 15.10.2018 17:10

Witam. Mam problem z banerem 510g, szerokość rolki 160cm.
Podczas duku pojawiają się garby, przez co karetka wadzi o materiał. Temperatury na jakich drukowałem dotychczas 48/48/50. Wcześniej drukowałem tylko folie, teraz zaczynam przygodę z banerem. Może ktoś coś pomoże. Drukuję na Mutoch 1624X.

avatar użytkownika
+ + +

wiadomości: 128
w Signs.pl od 09.11.2006
IP: 83.9.75.XXX

| 15.10.2018 17:10

1. Zmniejsz temperaturę.
2. Czy na banerze nie widać "odleżyn". Miałem takie rolki, które za długo leżały na magazynie (laminowany bez tuby) i był odciśnięty.

brak ikonki
+ + +

wiadomości: 146
w Signs.pl od 25.02.2018
IP: 5.173.56.XXX

| 15.10.2018 18:10

Próbowłem różnych temperatur. Radzisz zmniejszyć znacząco czy tylko kilka stopni?. Te na grzałce dosuszającej muszą być wysokie bo inaczej nie zdąży wyschnąć zanim się nawinie.

avatar użytkownika
+ + +

wiadomości: 128
w Signs.pl od 09.11.2006
IP: 83.6.109.XXX

| 15.10.2018 18:10

U mnie baner 36/38/55 na ekosolwencie. Na twardym 30/35/60.

brak ikonki
+ + +

wiadomości: 146
w Signs.pl od 25.02.2018
IP: 5.173.56.XXX

| 15.10.2018 19:10

U mnie jak zakładam na 1624X to 32/35/45 albo off/32/45, na spitfire 32/35/40/45

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + + +

wiadomości: 3776
w Signs.pl od 12.10.2009
IP: 178.42.97.XXX

| 15.10.2018 19:10

No chyba, że to chiński ploter, wtedy wskazane 48 może oznaczać np. 38 lub 28

brak ikonki
+ + +

wiadomości: 146
w Signs.pl od 25.02.2018
IP: 5.173.56.XXX

| 15.10.2018 19:10

L ma rację, odleżyny. Można wziąć i drukować ale na stole (Arizona) mniejsze tematy, na rolkę to więcej wyrzucisz niż nada się dla klienta.

-----------------
-----------------------------
wongabonga

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Zachodniopomorskie
wiadomości: 1270
w Signs.pl od 09.04.2014
IP: 109.173.152.XXX

| 15.10.2018 19:10

Ok. Jutro sprónuję z temperaturą. MIałem znacznie wyższą, moze to dlatego. Baner, akurat ten z I... Więc nie wiem czy odleżyny....

avatar użytkownika
+ + +

wiadomości: 128
w Signs.pl od 09.11.2006
IP: 83.6.109.XXX

| 15.10.2018 21:10

Głowicę podnieś i dobrze naciągnij banner (na całej szerokości). L ma ścierwo nie bannery, ale da się drukować.

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2066
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 176.115.87.XXX

| 16.10.2018 11:10

Mialem kiedys probem z 512 gram , sklejala sie i zatrzymywal zamiast sunac do przodu a drukarka ciagle szurala po druku.
odlezyny jak nic to byly.
temperature ustawilem 40 45 40
bez nawijania tylko material sam musiam pod swoim ciezarem opadac.
Evt druk po zewnetrznej stronie tez mozna sprobowac (odwrotnej stronie niz strona druku)

-----------------
Pozdrowienia
Tomek

avatar użytkownika
+ +

Dania
wiadomości: 115
w Signs.pl od 28.05.2018
IP: 62.243.227.XXX
Strona 1/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764