logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druk bezpośredni na tkaninach – Open October w Integart

  PR 03.10.2017, przeczytano 1146 razy
ilustracjastrzałka

Długo oczekiwany Open October w Integart rozpoczął się. Właśnie trwają spotkania w ramach I tygodnia, ale już dziś warto sobie zapewnić miejsce na kolejny II tydzień. Ilość miejsc jest ograniczona więc warto się pospieszyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-bezposredni-na-tkaninach-%E2%80%93-open-october-w-integart,33968,artykul.html

W szczególności na II tydzień Open October chcielibyśmy zaprosić tych z Państwa, którzy będą zainteresowani zagadnieniami związanymi z bezpośrednim drukiem na tkaniach. W ramach tych spotkań wszyscy uczestnicy będą mogli zapoznać się z najnowszą technologią druku oraz zainspirować się najnowszymi aplikacjami. Od niedawna Integart jest dystrybutorem innowacyjnych tkanin marki Aurich Textilien (więcej informacji). Tekstylia te są zoptymalizowane pod kątem lepszej przyczepności tuszu lateksowego HP i większej odporności na zarysowania. Z wariantem powleczenia FRL (trudnopalność + innowacyjna apretura chemiczna dostosowana do druku latexowego) Integart wraz z Aurich Textilien będą oferować posiadaczom drukarek HP Latex kompleksową możliwość drukowania elastycznych tekstyliów wykonanych w 100% z poliestru przeznaczonych do różnych zastosowań.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W II tygodniu Gościem naszego wydarzenia będzie Partner HP, marka Matic, z którą HP rozpoczęło globalną kampanię. Przedstawicielem firmy Matic w Polsce jest firma SOFTPLAST, która właśnie w terminie 10—13 października zaprezentuje w naszym HP Demo, maszynę do obszywania tkanin Cronos Ultimate. Będzie to wyjątkowa okazja do spróbowania obróbki tkanin, drukowanych w technologii HP Latex do zastosowań w rozwiązaniach systemów napinanych.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Z portfolia technologii marki HP zaprezentowane zostaną drukarki HP Latex serii 300 oraz 500 umożliwiające zadruk materiałów w maksymalnej szerokości 1,6m. dedykowane do druku bezpośredniego tkanin. Podczas prezentacji medialnych będzie można poznać najnowsze, innowacyjne media Aurich Textilien, Decal (nowości w ofercie – więcej informacji), Magnaflex oraz Neschen.

Serdecznie zapraszamy na nasz event

Zapraszamy również do obejrzenia filmiku, który nakręciliśmy testując proces czyszczenia drukowanych mediów marki Aurich Textilien pt. ODPORNOŚĆ.

W drugim tygodniu Open October będzie również okazja do zapoznania się z technologią post-finishingu z zastosowaniem stołu tnącego marki Zund. Podczas prezentacji przedstawimy nowatorskie rozwiązanie firmy Zund – narzędzie Laser LM100 (info), który jest największą nowością technologiczną ostatnich tygodni.

Każda firma działająca w branży związanej z reklamą, dekoracją wnętrz czy organizacją eventów powinna być w Integart podczas II tygodnia. Te spotkania to doskonała okazja do zapoznania się z aktualnymi trendami rynkowymi, mediami oraz niezbędną technologią. Dla każdego uczestnika przewidziano bezpłatne sample i broszury.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.


ilustracjastrzałka

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764