logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druk cyfrowy w M&M REKLAMA

  PR 18.05.2006, przeczytano 2038 razy

M&M REKLAMA zakupiła i wdrożyła do produkcji 2 maszyny do druku cyfrowego produkcji Xeroxa - dc12 (kolor) i dc470 (black). DC 12 nie ma na rynku alternatywy. Maszyny konkurencji nie dorównują jej jakością, nawet w ofercie samego Xeroxa nie ma maszyny będącej godnym następcą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-cyfrowy-w-mandm-reklama,3955,artykul.html

Dzięki zastosowaniu techniki czteroprzebiegowej z pośrednim pasem transferowym, nowoczesnym tonerom i długim cyklom pracy poszczególnych podzespołów możliwe jest uzyskanie powtarzalnych wyników przy dużych seriach. DC 12 to urządzenie mające swój rodowód w dużych maszynach produkcyjnych. Płaska droga papieru umożliwia stosowanie nośników o gramaturach do 250 g/m2 (w praktyce do 300 g/m2). Uważamy, że zakupy te pomogą rozszerzyć nasze możliwości a jednocześnie możemy zaoferować kompleksową usługę dla naszych głównych partnerów - agencji reklamowych.

Więcej informacji dział handlowy tel./fax (044) 6497990, 7325382, www.mmreklama.pl

żródło M&M REKLAMA


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: mmreklama

(M&M REKLAMA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764