logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druk cyfrowy w M&M REKLAMA

  PR 18.05.2006, przeczytano 1810 razy

M&M REKLAMA zakupiła i wdrożyła do produkcji 2 maszyny do druku cyfrowego produkcji Xeroxa - dc12 (kolor) i dc470 (black). DC 12 nie ma na rynku alternatywy. Maszyny konkurencji nie dorównują jej jakością, nawet w ofercie samego Xeroxa nie ma maszyny będącej godnym następcą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-cyfrowy-w-mandm-reklama,3955,artykul.html

Dzięki zastosowaniu techniki czteroprzebiegowej z pośrednim pasem transferowym, nowoczesnym tonerom i długim cyklom pracy poszczególnych podzespołów możliwe jest uzyskanie powtarzalnych wyników przy dużych seriach. DC 12 to urządzenie mające swój rodowód w dużych maszynach produkcyjnych. Płaska droga papieru umożliwia stosowanie nośników o gramaturach do 250 g/m2 (w praktyce do 300 g/m2). Uważamy, że zakupy te pomogą rozszerzyć nasze możliwości a jednocześnie możemy zaoferować kompleksową usługę dla naszych głównych partnerów - agencji reklamowych.

Więcej informacji dział handlowy tel./fax (044) 6497990, 7325382, www.mmreklama.pl

żródło M&M REKLAMA


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: mmreklama

(M&M REKLAMA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
Life on Mars dla New Balance
Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile
Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764