logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Druk na płasko i z roli” – relacja z dnia otwartego Jet Media

  PR 18.11.2007, przeczytano 659 razy
ilustracjastrzałka

26 pażdziernika odbyło się kolejne spotkanie z serii Dni Otwarte Jet Media. Tym razem testowaliśmy technologię UV w „warunkach bojowych”. Ploter UV Ananputna L został zaprezentowany w produkcyjnej firmie reklamowej "Prime print" a uczestnicy spotkania przybyli „uzbrojeni” we własne pliki do druku oraz media do testów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-na-plasko-i-z-roli--relacja-z-dnia-otwartego-jet-media,6402,artykul.html

Zmasowany atak za pomocą pianek, płyt pleksi i pcw zaowocował zmianą naszej taktyki, byliśmy zmuszeni prowadzić prelekcję w trybie indywidualnym.

Anapurna L to sześciokolorowa produkcyjna maszyna zapewniająca wysokojakościowy, druk technologią UV z zastosowaniem koloru białego, na materiałach niepowlekanych, zarówno w postaci roli jak i płyt o grubości nawet 50 mm. Drukuje na wszelkich materiałach, takich jak: płyty z tworzyw sztucznych, aluminium, drewno, blacha, plandeki, banery. Istnieje możliwość druku kilku użytków jednocześnie. Ma zastosowanie głównie w produkcji reklam oraz w przemyśle dekoracyjnym.

Zaprezentowaliśmy również wydruki wykonane ploterem UV Annapurna M, który w rozdzielczości 1440dpi oferuje jeszcze lepszą jakość druku (dokładne odwzorowanie detali - tekstu przy foncie o wielkości 4 pkt. ) jednak kosztem wydajności maszyny.

Źródło: Jet Media


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: jetmedia

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764