logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Druk solwentowy w wielkim formacie czyli kilka praktycznych informacji z branży

  PR 14.09.2008, przeczytano 10128 razy

Druki solwentowe stanowią dziś znaczny procent wydatków w budżetach reklamowych firm. Pozwalają skutecznie zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów, nie tylko dzięki swoim rozmiarom, mnogości zastosowań ale również coraz lepszej jakości wydruków. Warto więc poszukać najpraktyczniejszego zastosowania dla tej techniki, aby maksymalnie i efektywnie wykorzystać budżety reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-solwentowy-w-wielkim-formacie-czyli-kilka-praktycznych-informacji-z-branzy,7846,artykul.html

Druk solwentowy, to technika druku z użyciem plotera atramentowego w którym klasyczne tusze w których rozpuszczalnikiem jest woda, zastąpiono tuszami solwentowymi na bazie rozpuszczalników organicznych (cykloheksanol). Praktyczne i polecane zastosowanie dla wydruków solwentowych, to przede wszystkim wszelkiego rodzaju wydruki wielkoformatowe, które wymagają odporności na czynniki zewnętrzne, trudne warunki atmosferyczne, duże różnice temperatur, promienie UV czy ścieranie, np.: banery, billboardy, naklejki/wlepki, plakaty, roll up’y czy reklamy na samochodach. – „Siła ploterów solwentowych tkwi w tym, że atramenty solwentowe są przede wszystkim odporne na wiele czynników łącznie z promieniowaniem ultrafioletowym oraz nie potrzebują laminowania, aby zachować swoją odporność. Dodatkowo możemy drukować wydruki w dowolnym formacie, a profesjonalnie wykonane wydruki solwentowe osiągają nawet kilkuletnią trwałość.” – mówi Dariusz Moryc, Manager firmy Fotoarte.

Dla firm, które chcą efektywnie reklamować się poprzez outdoor i reklamę wielkoformatową, firma Fotoarte – wielki format ma do dyspozycji ploter solwentowy Oce SC6100, który pozwala na druk wysokiej jakości grandformatowej grafiki reklamowej o szerokości do 264 centymetrów oraz o wysokiej rozdzielczości 720 x 720 dpi. SC6100, to ploter idealny do tworzenia trwałej grafiki zewnętrznej opartej na atramentach solwentowych, drukowanej zarówno na materiałach banerowych, siatkach, folii przeźroczystej i białej oraz folii One Way Vision. Wydruki solwentowe na ploterach typu Oce SC6100 należą do grupy nowoczesnych technik druku wielkoformatowego i są nośnikiem idealnym do każdego działania reklamowego. Dają wiele możliwości zastosowania oraz możliwość drukowania różnych kształtów, co jest gwarancją uzyskania ciekawych efektów wizualnych, a także estetycznych oraz kolorystycznych. Wytrzymałość i odporność wydruków solwentowych pozwala na zastosowanie ich w działaniach reklamowych, zarówno w ekspozycjach wewnętrznych, takich jak: reklamy podłogowe czy wszelkiego rodzaju systemy prezentacyjne i wystawiennicze, jak również zewnętrznych, np.: wielkoformatowe reklamy na elewacjach, wolnostojące tablice reklamowe, reklamy na autach czy innych środkach transportu, a także na witrynach sklepowych.

Nikogo, kto ma styczność z produkcją reklam wielkoformatowych nie trzeba chyba przekonywać, że w przypadku reklam zewnętrznych żywotność wydruku ma największe znaczenie. Tu pojawia się kolejna zaleta wielkoformatowych wydruków solwentowych mająca wpływ na obniżenie kosztów. Wydruki wykonane na ploterach solwentowych nie wymagają dodatkowego lakierowania, tak jak to bywa w przypadku wydruków wykonanych w innych technologiach.


Źródło: Fotoarte

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Szkoda, że "Fotoart" cennika nie zamieścił.... Ten dział to "warsztat" czy "propaganda", zaczyna robić się syf !!!

avatar użytkownika
,

W dziale "Warsztat" można umieścić bezpłatnie materiał PR - jak w każdym innym. Oznaczamy go wyraźnie, więc łatwo go ominąć.

pozdrowienia
Łukasz
  

avatar użytkownika
,

cykloheksaNON. to jest keton a nie alkohol.

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764