logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch

  PR 25.04.2019, przeczytano 3070 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń dedykowana jest obszarom związanym z produkcją odzieży, dekoracji wnętrz oraz reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-sublimacyjny-na-nowo-%E2%80%93-hp-stitch,382224,artykul.html

Najważniejsze cechy nowej technologii HP Stitch to przede wszystkim proste i szybkie uzyskanie zgodności kolorystycznej. Nową linię drukarek wyposażono w innowacyjne głowice termiczne, które nie tylko skracają czas potrzebny na zabiegi eksploatacyjne i zmniejszają straty w tuszach, ale pozwalają także uzyskać powtarzalne, jednolite kolory. Oprócz druku bezpośredniego na tkaninach możliwe jest również przenoszenie druku z użyciem papieru transferowego. To niewątpliwie dodatkowa zaleta, która sprawia, że urządzenia te są jeszcze bardziej uniwersalne.

Nowa technologia HP została opracowana w celu dalszej propagacji druku cyfrowego w obszarach komercyjnych. Portfolio drukarek HP Stitch łączy w sobie sprawdzoną technologię HP Thermal Inkjet ze standardowymi tuszami sublimacyjnymi, zapewniając doskonałą trwałość kolorów. Urządzenia wyposażono w spektrofotometr, który umożliwia szybkie i przede wszystkim dokładne dopasowanie kolorów. Już za chwilę na europejskim rynku znajdą się trzy urządzania HP Stitch - S300 oraz S500 - drukujące w maksymalnej szerokości 1.6m, a także model S1000, który jest w stanie zadrukować tkaniny dwa razy szersze.

ilustracjastrzałka

Drukarka HP Stitch S300, to pierwsze urządzenie, w którym zastosowano wymienną głowicę drukującą. Dzięki temu jest w stanie zredukować przestoje produkcyjne i ogólne koszty konserwacji. Większość klasycznych drukarek sublimacyjnych wymaga ręcznej obsługi w celu przeprowadzenia zabiegów związanych z konserwacją i wyrównaniem głowicy. HP Stitch S300 jest o wiele bardziej zautomatyzowana w tym obszarze. Urządzenie to zostało zaprojektowane specjalnie dla firm stawiających pierwsze kroki w druku tekstyliów, działów prototypowania i rozwijających się dostawców druku cyfrowego.

ilustracjastrzałka

Drukarka HP Stitch S500 umożliwia jeszcze lepsze uzyskanie zgodności kolorystycznej i zredukowanie ilości odpadów produkcyjnych. Dzięki symetrycznej konfiguracji głowicy drukującej 2xCMYK i czujnikowi Optical Advance Media, urządzenie to pozwala drukować szybko z zachowaniem odpowiedniego nasycenia kolorów w trybie jednoprzebiegowym. Model S500 został zaprojektowany specjalnie dla większych zakładów produkcyjnych.

Wraz z wprowadzeniem nowych urządzeń HP zadbało także o papiery sublimacyjne dedykowane dla urządzeń HP Stitch S. Papiery te zostały zaprojektowane i przetestowane z atramentami sublimacyjnymi HP oraz samymi drukarkami HP Stitch S w celu zapewnienia najwyższej jakości obrazu, w tym spójności kolorów.

ilustracjastrzałka

Drukarki HP Stitch S300 oraz S500 zostały zaprezentowane na targach w Las Vegas w kwietniu tego roku. Europejska premiera tych urządzeń, wraz z modelem S1000, zaplanowana jest na targi FESPA, które odbędą się w dniach 14-17 maja w Monachium. Osoby zainteresowanie obejrzeniem i przetestowaniem nowych urządzeń zapraszamy na targi FESPA 2019. Bezpłatne wejściówki można uzyskać po zarejestrowaniu się TUTAJ.

ilustracjastrzałka

Z końcem maja 2019 nowa seria urządzeń z portfolio HP zawita do HP Demo Lab w Błoniu, do centrali firmy Integart. Indywidualne pokazy HP Stitch w Błoniu już od czerwca. Serdecznie zapraszamy.

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764