logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch

  PR 25.04.2019, przeczytano 1165 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń dedykowana jest obszarom związanym z produkcją odzieży, dekoracji wnętrz oraz reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druk-sublimacyjny-na-nowo-%E2%80%93-hp-stitch,382224,artykul.html

Najważniejsze cechy nowej technologii HP Stitch to przede wszystkim proste i szybkie uzyskanie zgodności kolorystycznej. Nową linię drukarek wyposażono w innowacyjne głowice termiczne, które nie tylko skracają czas potrzebny na zabiegi eksploatacyjne i zmniejszają straty w tuszach, ale pozwalają także uzyskać powtarzalne, jednolite kolory. Oprócz druku bezpośredniego na tkaninach możliwe jest również przenoszenie druku z użyciem papieru transferowego. To niewątpliwie dodatkowa zaleta, która sprawia, że urządzenia te są jeszcze bardziej uniwersalne.

Nowa technologia HP została opracowana w celu dalszej propagacji druku cyfrowego w obszarach komercyjnych. Portfolio drukarek HP Stitch łączy w sobie sprawdzoną technologię HP Thermal Inkjet ze standardowymi tuszami sublimacyjnymi, zapewniając doskonałą trwałość kolorów. Urządzenia wyposażono w spektrofotometr, który umożliwia szybkie i przede wszystkim dokładne dopasowanie kolorów. Już za chwilę na europejskim rynku znajdą się trzy urządzania HP Stitch - S300 oraz S500 - drukujące w maksymalnej szerokości 1.6m, a także model S1000, który jest w stanie zadrukować tkaniny dwa razy szersze.

ilustracjastrzałka

Drukarka HP Stitch S300, to pierwsze urządzenie, w którym zastosowano wymienną głowicę drukującą. Dzięki temu jest w stanie zredukować przestoje produkcyjne i ogólne koszty konserwacji. Większość klasycznych drukarek sublimacyjnych wymaga ręcznej obsługi w celu przeprowadzenia zabiegów związanych z konserwacją i wyrównaniem głowicy. HP Stitch S300 jest o wiele bardziej zautomatyzowana w tym obszarze. Urządzenie to zostało zaprojektowane specjalnie dla firm stawiających pierwsze kroki w druku tekstyliów, działów prototypowania i rozwijających się dostawców druku cyfrowego.

ilustracjastrzałka

Drukarka HP Stitch S500 umożliwia jeszcze lepsze uzyskanie zgodności kolorystycznej i zredukowanie ilości odpadów produkcyjnych. Dzięki symetrycznej konfiguracji głowicy drukującej 2xCMYK i czujnikowi Optical Advance Media, urządzenie to pozwala drukować szybko z zachowaniem odpowiedniego nasycenia kolorów w trybie jednoprzebiegowym. Model S500 został zaprojektowany specjalnie dla większych zakładów produkcyjnych.

Wraz z wprowadzeniem nowych urządzeń HP zadbało także o papiery sublimacyjne dedykowane dla urządzeń HP Stitch S. Papiery te zostały zaprojektowane i przetestowane z atramentami sublimacyjnymi HP oraz samymi drukarkami HP Stitch S w celu zapewnienia najwyższej jakości obrazu, w tym spójności kolorów.

ilustracjastrzałka

Drukarki HP Stitch S300 oraz S500 zostały zaprezentowane na targach w Las Vegas w kwietniu tego roku. Europejska premiera tych urządzeń, wraz z modelem S1000, zaplanowana jest na targi FESPA, które odbędą się w dniach 14-17 maja w Monachium. Osoby zainteresowanie obejrzeniem i przetestowaniem nowych urządzeń zapraszamy na targi FESPA 2019. Bezpłatne wejściówki można uzyskać po zarejestrowaniu się TUTAJ.

ilustracjastrzałka

Z końcem maja 2019 nowa seria urządzeń z portfolio HP zawita do HP Demo Lab w Błoniu, do centrali firmy Integart. Indywidualne pokazy HP Stitch w Błoniu już od czerwca. Serdecznie zapraszamy.

Źródło: Integart sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z nową, rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764