logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka, skaner, kopiarka i faks: Epson WorkForce 520

   17.05.2010, przeczytano 1488 razy

Epson zaprezentował nowe urządzenie wielofunkcyjne WorkForce 520, składające sie z drukarki, skanera, kopiarki oraz faksu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka%2C-skaner%2C-kopiarka-i-faks%3A-epson-workforce-520,10685,artykul.html

Producent utrzymuje, że urządzenie oferuje najwyższą prędkość drukowania w swojej kategorii – 15 stron na minutę przy druku w czerni oraz 5 stron na minutę w przypadku wydruków kolorowych. Sprzęt dysponuje bezprzewodową łącznością Wi-Fi, dzięki czemu nie ma potrzeby ustawiania go w bezpośredniej bliskości komputera. Pracę ułatwia także automatyczny podajnik papieru o pojemności 30 kartek. Urządzenie umożliwia skanowanie dokumentów bezpośrednio do formatu PDF lub jako załącznik do poczty e-mail. Maksymalna rozdzielczość skanowania wynosi 2400 DPI. WorkForce 520 wykorzystuje pięć osobnych pojemników z tusze, co pozwala na ograniczenie kosztów eksploatacji.

Źródło: Ubergizmo


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764