logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka 3D Creality - Sermoon V1 Pro rozpoczyna nową erę w edukacji

  PR 01.04.2022, przeczytano 1144 razy

Drukarka 3D firmy Creality - Sermoon V1 Pro da początek nowej erze w edukacji. Jako urządzenie wybrane do prezentacji w Pawilonie Narodowym podczas Expo 2020 w Dubaju i służące jako oficjalna drukarka 3D w brazylijskim projekcie „Space Robotics” oraz w projekcie „Fatih” realizowanym przez tureckie Ministerstwo Edukacji Narodowej, Sermoon V1 Pro jest produktem rekomendowanym w ramach polskiego programu Laboratoria Przyszłości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-3d-creality---sermoon-v1-pro-rozpoczyna-nowa-ere-w-edukacji,395336,artykul.html

Nauczanie na lekcjach przywodzi na myśl komputery albo tablicę. A gdyby tak włączyć w proces nauczania zastosowanie druku 3D? Można wykorzystać to urządzenie, aby nadać rzeczywisty kształt abstrakcyjnym pojęciom, takim jak diagramy anatomiczne czy modele geometryczne, co pozwoli na ich lepsze zrozumienie.

Drukarka Sermoon V1 Pro, która uzyskała 18 międzynarodowych certyfikatów, takich jak CE, FCC, PSE, UKCA, KC itp. i trafiła do przeszło 60 krajów i regionów, takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Niemcy, Polska, Japonia, itp., nazywana jest przez amerykańskich użytkowników „Najprostszą w użyciu drukarką 3D świata". Wynika to ze spersonalizowanego interfejsu użytkownika i braku konieczności montażu. Wyposażona w specjalnie opracowany dwubiegowy ekstruder drukarka spotkała się także z ciepłym przyjęciem japońskich użytkowników, którzy piszą, że z jej użyciem „Małe gadżety drukowane są z większą precyzją”.

Posiadająca bezgłośny wentylator i cichą płytę główną Sermoon V1 Pro, zdaniem koreańskich użytkowników „jest świetną propozycją, która przynosi ogromną odmianę w stosunku do tradycyjnych drukarek 3D”. Wbudowana kamera pozwala na obserwowanie procesu drukowania w dowolnym czasie i z każdego miejsca poprzez rozwiązanie Creality Cloud. Tureccy użytkownicy chwalą ją jako doskonałe rozwiązanie, szczególnie dla szkół i instytucji edukacyjnych.

Creality, jako czołowa marka posiadająca ponad 1,6 mln użytkowników, ma doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań w zakresie edukacji. Dzięki współpracy z polskimi dostawcami rozwiązań edukacyjnych, w 2021 r. w lokalnych szkołach w Polsce wprowadzono drukarki 3D Sermoon CR-200B, długopisy do druku 3D, urządzenia do skanowania CR Scan Lizard i filamenty. Działania te przyczynią się do bardziej dynamicznej realizacji polskiego programu Laboratoria Przyszłości. Creality łączy naukę z rozrywką a także obserwację z umiejętnościami praktycznymi.

Drukarki 3D Ender-3 S1, CR-10 Smart Pro oraz Halot-One series zostały wprowadzone na lokalny rynek. Creality będzie poszukiwać globalnych partnerów do współpracy, aby świadczyć lepsze usługi druku 3D dla branży edukacyjnej i przynosić korzyści dla nauczycieli i uczniów.

Źródło: CREALITY 3D

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764