logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka 3D Zortrax M200 doceniona za design

  PR 27.02.2015, przeczytano 837 razy
ilustracjastrzałka

Co może łączyć drukarkę 3D, piekarnik, autobus i nożyczki? Zdaniem jury konkursu TOP DESIGN award 2015, nagrody przyznawanej podczas targów Arena Design, wszystkie te rzeczy mają wspólny mianownik w postaci wysmakowanego i ciekawego designu. W finale konkursu nagrodzono 10 produktów, które wyróżniają się nie tylko wzornictwem, ale również ergonomią, bezpieczeństwem, innowacyjnością oraz ciekawą formą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-3d-zortrax-m200-doceniona-za-design,24072,artykul.html

W kategorii „Nauka, medycyna, przemysł”, jury pod kierownictwem Marka Adamczewskiego, nagrodziło drukarkę 3D Zortrax M200, zaprojektowaną przez Rafała Tomasiaka i Marcina Olchanowskiego. Innymi wyróżnionymi produktami zostały m.in. autobus Solaris Urbino, nożyczki Renomed, Motion Sensor Fibar Group czy fotel NU.

“Zdobycie takiego wyróżnienia cieszy nas podwójnie” – powiedział Rafał Tomasiak, CEO Zortrax i jeden z projektantów drukarki. „Nasz produkt pomaga designerom i architektom w ich codziennej pracy, pozwalając szybko i niewielkim kosztem wizualizować w 3D i prototypować pomysły, które przychodzą im do głowy. Cieszę się, że mogą przy tym pracować z urządzeniem, które wyróżnia się nie tylko jakością i wydajnością, ale również formą. Zwłaszcza, że wielu producentów drukarek 3D nie przykłada dużej roli do designu urządzeń, traktując je jedynie jak maszyny przemysłowe, a wręcz część drukarek sprzedawanych jest jako zestawy do samodzielnego montażu. W takim modelu oczywiście trudniej o ciekawą formę”.

Celem konkursu jest promocja doskonałego wzornictwa na europejskim poziomie. Wyróżnienie prestiżowym znakiem TOP DESIGN award stanowi potwierdzenie wybitnej jakości wzorniczej. Oceny zgłoszonych produktów dokonuje niezależne jury, złożone z wybitnych międzynarodowych specjalistów w dziedzinie designu. W 2015 r. konkurs TOP DESIGN award odbył się po raz 7.

Wszystkie nagrodzone produkty znaleźć można pod adresem www:

http://www.arenadesign.pl/pl/kreatywni/laureacji_top_design_award_2015/

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koalicja Przeciwko Samotności z kolejną odsłoną kampanii
Agencje VML i SEC Newgate CEE stoją za kampanią Koalicja Przeciwko Samotności, której inicjatorką jest Joanna Przetakiewicz i ruch społeczny Era Nowych Kobiet. W Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego organizatorzy akcji ogłaszają kolejne działania, mające na celu edukację na temat zdrowia psychicznego mężczyzn i normalizację rozmów na temat kryzysów...
 Spark Foundry, LiquidThread i Performics z projektem dla Blika
Po sukcesie pierwszego wertykalnego serialu BLIKA, agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”. Za koncepcję i strategię mediową kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry. Pomysł kreatywny i realizacja serialu leży po stronie agencji...
Kampania Melt Museum: Are you f_king?
Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację „FAKE.EXE”, która eksploruje granice tożsamości w rzeczywistości, gdzie fałsz i prawda przenikają się bardziej niż kiedykolwiek. Premierze towarzyszy kampania, której...
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”
Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek,...
Ancymony (*ancy) dla marki Kaufland
Marki lubią okrągłe liczby i potrafią sprawić, że lubią je także klienci. Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764