logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka Atexco Ajet 3180 – premiera Alubest na targach poligrafii reklamowej

  PR 14.08.2018, przeczytano 1009 razy
ilustracjastrzałka

Firma, która jest autoryzowanym dystrybutorem urządzeń poligraficznych oraz chemii i oprogramowania do poligrafii takich firm jak: Mutoh, Atexco, PigmentInc Ltd.Co., Pengda, Ergos, jako nowość zaprezentuje na swoim stoisku drukarkę sublimacyjną do druku transferowego ATEXCO Ajet 3180.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-atexco-ajet-3180-%E2%80%93-premiera-alubest-na-targach-poligrafii-reklamowej,37585,artykul.html

Pojawienie się na rynku przemysłowego plotera, drukującego z prędkością produkcyjną 155m.kw./h, jest swego rodzaju rewolucją na przemysłowym rynku druku tekstylnego.

Największe zalety urządzenia to:

  • niewielkie rozmiary,
  • przemysłowa wydajność,
  • niskie zużycie energii,
  • niska konsumpcja tuszu
  • przemysłowe głowice drukujące Kyocera.

Cała konstrukcja maszyny została od początku stworzona do druku papieru transferowego i nie jest adaptacją maszyny do druku reklamowego.

System prowadzenia materiału został zaprojektowany tak, aby maksymalnie wydłużyć drogę schnięcia papieru zanim materiał zostanie nawinięty na rolkę. Pozwala na znaczne zmniejszenie zużycia energii elektrycznej oraz na uniknięcie nagłego ogrzewania mokrego papieru. Wały przesuwające papier zostały powleczone specjalną strukturą, aby zapewnić transport papieru o niskiej gramaturze.

W maszynie został stworzony bardzo precyzyjny system kontroli naciągu drukowanego medium. Konstrukcja podawania i odbioru drukowanego papieru jest przystosowana do utrzymywania bardzo ciężkich rolek. Wałki do utrzymywania papierowych gilz posiadają systemy pneumatycznego rozprężania znane z dużych, ciężkich maszyn.

Zastosowanie najbardziej zaawansowanych technologicznie głowic drukujących Kyocera, daje możliwość osiągnięcia parametrów druku spotykanych dotychczas tylko w dużych przemysłowych liniach technologicznych.

Głowice, dzięki największemu na rynku rozmiarowi, umożliwiły redukcję ich ilości w drukarce, co przekłada się na łatwość obsługi i kalibracji.

Zastosowanie bardzo małej kropli - 5 pl pozwala uzyskać ekstremalnie wysoką precyzję druku i przejścia tonalne bez potrzeby stosowania dodatkowych kolorów light.

Osiągnięcie maksymalnej prędkości druku jest możliwe tylko dzięki dostarczeniu do głowic dobrej jakości tuszu. Tusz ten musi być jednak całkowicie pozbawiony pęcherzyków powietrza. Maszyna Atexco Ajet 3 została wyposażona w system odgazowania tuszu na każdym kanale kolorystycznym, dzięki czemu najwyższa jakość tuszu tworzona jest pomiędzy zbiornikiem a samą głowicą.

Urządzenie to jest obecnie najbardziej kompaktowym rozwiązaniem z możliwościami dostosowanymi do przemysłowych zastosowań.

  • Alubest zaprasza na pokazy możliwości maszyny na stoisko – C1.
  • FestiwalDruku.pl odbędzie się 12-13 września w EXPO XXI Warszawa.
  • Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764