logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka Atexco Ajet 3180 – premiera Alubest na targach poligrafii reklamowej

  PR 14.08.2018, przeczytano 997 razy
ilustracjastrzałka

Firma, która jest autoryzowanym dystrybutorem urządzeń poligraficznych oraz chemii i oprogramowania do poligrafii takich firm jak: Mutoh, Atexco, PigmentInc Ltd.Co., Pengda, Ergos, jako nowość zaprezentuje na swoim stoisku drukarkę sublimacyjną do druku transferowego ATEXCO Ajet 3180.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-atexco-ajet-3180-%E2%80%93-premiera-alubest-na-targach-poligrafii-reklamowej,37585,artykul.html

Pojawienie się na rynku przemysłowego plotera, drukującego z prędkością produkcyjną 155m.kw./h, jest swego rodzaju rewolucją na przemysłowym rynku druku tekstylnego.

Największe zalety urządzenia to:

  • niewielkie rozmiary,
  • przemysłowa wydajność,
  • niskie zużycie energii,
  • niska konsumpcja tuszu
  • przemysłowe głowice drukujące Kyocera.

Cała konstrukcja maszyny została od początku stworzona do druku papieru transferowego i nie jest adaptacją maszyny do druku reklamowego.

System prowadzenia materiału został zaprojektowany tak, aby maksymalnie wydłużyć drogę schnięcia papieru zanim materiał zostanie nawinięty na rolkę. Pozwala na znaczne zmniejszenie zużycia energii elektrycznej oraz na uniknięcie nagłego ogrzewania mokrego papieru. Wały przesuwające papier zostały powleczone specjalną strukturą, aby zapewnić transport papieru o niskiej gramaturze.

W maszynie został stworzony bardzo precyzyjny system kontroli naciągu drukowanego medium. Konstrukcja podawania i odbioru drukowanego papieru jest przystosowana do utrzymywania bardzo ciężkich rolek. Wałki do utrzymywania papierowych gilz posiadają systemy pneumatycznego rozprężania znane z dużych, ciężkich maszyn.

Zastosowanie najbardziej zaawansowanych technologicznie głowic drukujących Kyocera, daje możliwość osiągnięcia parametrów druku spotykanych dotychczas tylko w dużych przemysłowych liniach technologicznych.

Głowice, dzięki największemu na rynku rozmiarowi, umożliwiły redukcję ich ilości w drukarce, co przekłada się na łatwość obsługi i kalibracji.

Zastosowanie bardzo małej kropli - 5 pl pozwala uzyskać ekstremalnie wysoką precyzję druku i przejścia tonalne bez potrzeby stosowania dodatkowych kolorów light.

Osiągnięcie maksymalnej prędkości druku jest możliwe tylko dzięki dostarczeniu do głowic dobrej jakości tuszu. Tusz ten musi być jednak całkowicie pozbawiony pęcherzyków powietrza. Maszyna Atexco Ajet 3 została wyposażona w system odgazowania tuszu na każdym kanale kolorystycznym, dzięki czemu najwyższa jakość tuszu tworzona jest pomiędzy zbiornikiem a samą głowicą.

Urządzenie to jest obecnie najbardziej kompaktowym rozwiązaniem z możliwościami dostosowanymi do przemysłowych zastosowań.

  • Alubest zaprasza na pokazy możliwości maszyny na stoisko – C1.
  • FestiwalDruku.pl odbędzie się 12-13 września w EXPO XXI Warszawa.
  • Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających: TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764