logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka do gadżetów Mutoh Valuejet 626UF w Neogroup

  PR 17.04.2020, przeczytano 1100 razy
ilustracjastrzałka

Tym razem firma Neogroup, właściciel marki reklamowe-upominki.pl postawiła na japońską jakość ploterów Mutoh. Przedsiębiorstwo, które ma w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów reklamowych, postanowiło rozbudować swój park maszynowy o drukarkę do gadżetów w technologii LED-UV - Mutoh ValueJet 626UF.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-do-gadzetow-mutoh-valuejet-626uf-w-neogroup,386645,artykul.html

Neogroup działa na rynku gadżetów reklamowych od 2007 roku. Jak wspomina szefowa firmy - Agnieszka Jagodzińska - początki firmy to biurko i drukarka umiejscowiona w rogu pokoju kawalerki.

- W chwili obecnej dysponujemy już zupełnie innymi możliwościami. Realizujemy dostawy gadżetów reklamowych wraz z usługami znakowania metodami tampodruku, graweru, termotransferu i sublimacji. Własny park maszynowy, który powiększyliśmy o drukarkę LED-UV Mutoh ValueJet 626UF, pozwala nam na realizację zleceń naszych klientów nawet w 48h.

Mutoh ValueJet 626 UF – wszechstronna drukarka do gadżetów

Japońskiej produkcji ValueJet serii UF, to kompaktowa drukarka LED-UV przeznaczona do druku bezpośredniego w formacie A2+.  Dzięki natychmiastowemu utwardzaniu atramentu na strukturze obiektu, możliwy jest bezpośredni zadruk wielu materiałów i gotowych produktów (m.in. gadżetów).

Drukarka znajduje zastosowanie w wielu firmach, np. w: agencjach reklamowych, u producentów trofeów sportowych, u producentów zabawek i gadżetów, u producentów sprzętów elektrycznych, czy w szeroko rozumianym przemyśle do znakowania produktów i podzespołów. Sprawdzi się także w firmach produkujących na własne potrzeby np. tabliczki informacyjne. VJ-626UF umożliwia wysoką jakość zadruku m.in. na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC, szkło, drewno czy kamień.

- Klientom często nie wystarczały nadruki w zakresie 1-4 kolorów, jakie oferują tradycyjne tamponiarki. Od teraz nie będziemy musieli już odsyłać takich realizacji do konkurencji. Drukarka Mutoh ValueJet 626UF idealnie wpisała się w specyfikę pracy naszej firmy. Mamy nadzieję, że jej możliwości wykonywania nadruków full-color szybko przełożą się na ilość zrealizowanych zamówień.

Mutoh ValueJet 626UF można w dowolnym momencie doposażyć w moduł obrotowy, który umożliwia bezpośredni druk na obiektach o kształcie cylindrycznym, np.: butelkach, bidonach, walcowatych opakowaniach i pojemnikach, świecach, gadżetach, rurkach, itd. Sprawdzi się w personalizacji, dekoracji pojedynczych wzorów, zadruku prototypów i niskonakładowej produkcji.

Moduł obsługuje przedmioty walcowate o długości do 36 cm, średnicy 3-12 cm i ciężarze do 1 kg. Z modułu obrotowego można korzystać, kiedy jest taka potrzeba, można go ekspresowo zamontować i zdemontować. Gdy go nie używamy, można korzystać z pełni możliwości drukarki tj. zadruku na przedmiotach o rozmiarze do 594 x 483 mm, grubości do 15 cm i ciężarze do 6 km.

Japońskie technologie

Drukarki Mutoh posiadają na pokładzie autorską technologię Intelligent Interweaving, która odpowiada za dokładny druk w najszybszej możliwej prędkości bez efektu paskowania. Maksymalna rozdzielczość 1440-dyszowej głowicy wynosi 1440 x 1440 dpi, a wielkość kropli atramentu od 3.9 do 26.9 pl (technologia zmiennej wielkości kropli).

W tej drukarce do gadżetów znajdziemy także kilka nowoczesnych funkcjonalności, np.: laserowy wskaźnik umiejscowienia zadrukowywanego przedmiotu, automatyczną regulację wysokości stołu.

Użytkownik otrzymuje w zestawie zaawansowane oprogramowanie dla Windows. Za jego pomocą, można w łatwy sposób sterować drukiem wielowarstwowym i pozycjonować druk.

Certyfikowane atramenty

Drukarka obsługuje atramenty Mutoh US-11 do bezpośredniego zadruku przedmiotów twardych jak i elastycznych. Atramenty posiadają certyfikat Greenguard Gold, a także spełniają normę EN 71-3 dotyczącą druku na zabawkach.

Mutoh ValueJet 626UF to drukarka 6-kolorowa. Oprócz klasycznych kolorów CMYK, można drukować także kolorem białym i bezbarwnym lakierem.

Kolor biały umożliwia poddruk kolorowej grafiki na różnych nie białych powierzchniach np. drewnie, kolorowych tworzywach, szkle, itd. Możliwy jest także zadruk warstwy CMYK kolorem białym np. przy grafice na szkle drukowanej od spodu.

Z kolei bezbarwny lakier oprócz możliwości uszlachetniania wydruku na całej powierzchni lub separacji, umożliwia zastosowanie „efektów specjalnych” takich jak np. warstwa 3D. Taka warstwa może imitować różne struktury np. drewno, gdzie w połączeniu z nadrukiem tekstury drewna daje spektakularny efekt końcowy. Inną ciekawą możliwością wykorzystania lakieru w tej drukarce jest pismo Braille'a do zastosowania w tabliczkach informacyjnych, niskonakładowych opakowaniach, prezentach, gadżetach, itd.

Ekologia i ekonomia

Mutoh ValueJet 626 UF wyposażony jest w energooszczędne, długowieczne lampy LED-UV (czas pracy to ponad 14 tysięcy roboczogodzin), które mają za zadanie światło-utwardzenie atramentu na powierzchni zadrukowywanego przedmiotu. Efektem zastosowania technologii LED jest zastosowanie niskich temperatur, przez co możliwy jest druk na podłożach wrażliwych na wysoka temperaturę. Technologię LED cechuje dodatkowo niskie zużycie energii.

Proces druku LED na ploterze Mutoh serii „UF” charakteryzuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC/LZO), brakiem ozonu, brakiem zanieczyszczeń powietrza. Atrament nie wydziela oparów i zapachów na powierzchni zadrukowanego materiału, a jego skład nie zawiera rtęci i ołowiu. W odróżnieniu od rozwiązań konkurencyjnych, urządzenie nie wymaga filtra powierza.

Zużycie atramentu kształtuje się na poziomie 2.72 ml na zadruk całej powierzchni roboczej o pokryciu atramentu 67%. Atramenty są dystrybuowane w opakowaniach 220 ml oraz 800 ml, natomiast kolor biały w opakowaniach 220 i 500 ml.

- Liczne instalacje tej drukarki na całym świecie, w tym w Polsce, potwierdzają trafność wyboru tej drukarki do gadżetów. Startupy jak i firmy z długoletnią tradycją „rozkręciły” wspaniałe i inspirujące biznesy dzięki tej „małej” drukarce o wielkich możliwościach. - Paweł Stania, z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowe.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764