logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka DTG Brother GTX: Premiera na Festiwaldruku.pl

  PR 28.08.2017, przeczytano 2079 razy
ilustracja

Podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl firma EMB Systems zaprezentuje wyjątkową nowość w zakresie druku DTG na odzieży - nową maszynę Brother GTX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-dtg-brother-gtx%3A-premiera-na-festiwaldruku.pl,33538,artykul.html

Firma Brother, założona ponad 100 lat temu w Japonii, to dziś ogromny koncern, który posiada szerokie portfolio produktowe - maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.

Wykorzystując swoją przewagę technologiczną Brother został pionierem w technologii nadruku bezpośredniego na odzieży DTG, gdy jeszcze przed rokiem 2000 na potrzeby swojej pierwszej drukarki do koszulek GT-541 zaprojektował specjalne głowice drukujące na materiałach tekstylnych (bawełnianych tkaninach i dzianinach). Urządzenie to okazało się prawdziwą rewelacją i jego następcy, seria uniwersalnych drukarek GT-3 niezmiennie cieszy się najlepszą opinią. Teraz przyszedł czas nowej premiery – Brother GTX to drukarka przedstawiana jako przełom w technologii DTG, póki co owiana tajemnicą, jednak wkrótce wszystko stanie się jasne.

Nową drukarkę GTX zaprezentuje podczas targów firma EMB Systems, która już ponad 25 lat specjalizuje się w technologiach zdobienia odzieży i od początku związana jest z japońską marką Brother. - Niemal wszystkie urządzenia, które oferuje nasza firma, wyprodukowano w Japonii. Najwyższa jakość i konkurencyjność nowoczesnych rozwiązań to dla nas absolutne priorytety. Posiadamy własny serwis, przykładamy szczególną wagę do wspierania i szkolenia Klientów. W naszej pracowni wspólnie projektujemy nowe rozwiązania i zapraszamy wszystkich zainteresowanych na testy i prezentacje – wyjaśnia Jan Kondraciuk z firmy EMB.

W ofercie firma EMB Systems posiada pełną gamę urządzeń i akcesoriów do zdobienia odzieży - drukarki DTG, hafciarki, prasy termotransferowe, folie flex i flock, papiery termotransferowe oraz nowatorskie technologie sitodruku (cyfrowe wypalarki matryc sitodrukowych działające bez użycia chemii marki RISO).

Polska premiera nowej maszyny Brother odbędzie się 13-14 września na stoisku firmy EMB Systems (hala 3, stoisko C3) podczas FestiwalDruku.pl w Warszawie.


Jako kod zaproszenia należy wpisać: FD32.

Źródło: OOH Magazine, EMB Systems

www.emb.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764