logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka DTG Brother GTX: Premiera na Festiwaldruku.pl

  PR 28.08.2017, przeczytano 890 razy
ilustracja

Podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl firma EMB Systems zaprezentuje wyjątkową nowość w zakresie druku DTG na odzieży - nową maszynę Brother GTX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-dtg-brother-gtx%3A-premiera-na-festiwaldruku.pl,33538,artykul.html

Firma Brother, założona ponad 100 lat temu w Japonii, to dziś ogromny koncern, który posiada szerokie portfolio produktowe - maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.

Wykorzystując swoją przewagę technologiczną Brother został pionierem w technologii nadruku bezpośredniego na odzieży DTG, gdy jeszcze przed rokiem 2000 na potrzeby swojej pierwszej drukarki do koszulek GT-541 zaprojektował specjalne głowice drukujące na materiałach tekstylnych (bawełnianych tkaninach i dzianinach). Urządzenie to okazało się prawdziwą rewelacją i jego następcy, seria uniwersalnych drukarek GT-3 niezmiennie cieszy się najlepszą opinią. Teraz przyszedł czas nowej premiery – Brother GTX to drukarka przedstawiana jako przełom w technologii DTG, póki co owiana tajemnicą, jednak wkrótce wszystko stanie się jasne.

Nową drukarkę GTX zaprezentuje podczas targów firma EMB Systems, która już ponad 25 lat specjalizuje się w technologiach zdobienia odzieży i od początku związana jest z japońską marką Brother. - Niemal wszystkie urządzenia, które oferuje nasza firma, wyprodukowano w Japonii. Najwyższa jakość i konkurencyjność nowoczesnych rozwiązań to dla nas absolutne priorytety. Posiadamy własny serwis, przykładamy szczególną wagę do wspierania i szkolenia Klientów. W naszej pracowni wspólnie projektujemy nowe rozwiązania i zapraszamy wszystkich zainteresowanych na testy i prezentacje – wyjaśnia Jan Kondraciuk z firmy EMB.

W ofercie firma EMB Systems posiada pełną gamę urządzeń i akcesoriów do zdobienia odzieży - drukarki DTG, hafciarki, prasy termotransferowe, folie flex i flock, papiery termotransferowe oraz nowatorskie technologie sitodruku (cyfrowe wypalarki matryc sitodrukowych działające bez użycia chemii marki RISO).

Polska premiera nowej maszyny Brother odbędzie się 13-14 września na stoisku firmy EMB Systems (hala 3, stoisko C3) podczas FestiwalDruku.pl w Warszawie.


Jako kod zaproszenia należy wpisać: FD32.

Źródło: OOH Magazine, EMB Systems

www.emb.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764