logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka DTG Brother GTX: Premiera na Festiwaldruku.pl

  PR 28.08.2017, przeczytano 2087 razy
ilustracja

Podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl firma EMB Systems zaprezentuje wyjątkową nowość w zakresie druku DTG na odzieży - nową maszynę Brother GTX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-dtg-brother-gtx%3A-premiera-na-festiwaldruku.pl,33538,artykul.html

Firma Brother, założona ponad 100 lat temu w Japonii, to dziś ogromny koncern, który posiada szerokie portfolio produktowe - maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.

Wykorzystując swoją przewagę technologiczną Brother został pionierem w technologii nadruku bezpośredniego na odzieży DTG, gdy jeszcze przed rokiem 2000 na potrzeby swojej pierwszej drukarki do koszulek GT-541 zaprojektował specjalne głowice drukujące na materiałach tekstylnych (bawełnianych tkaninach i dzianinach). Urządzenie to okazało się prawdziwą rewelacją i jego następcy, seria uniwersalnych drukarek GT-3 niezmiennie cieszy się najlepszą opinią. Teraz przyszedł czas nowej premiery – Brother GTX to drukarka przedstawiana jako przełom w technologii DTG, póki co owiana tajemnicą, jednak wkrótce wszystko stanie się jasne.

Nową drukarkę GTX zaprezentuje podczas targów firma EMB Systems, która już ponad 25 lat specjalizuje się w technologiach zdobienia odzieży i od początku związana jest z japońską marką Brother. - Niemal wszystkie urządzenia, które oferuje nasza firma, wyprodukowano w Japonii. Najwyższa jakość i konkurencyjność nowoczesnych rozwiązań to dla nas absolutne priorytety. Posiadamy własny serwis, przykładamy szczególną wagę do wspierania i szkolenia Klientów. W naszej pracowni wspólnie projektujemy nowe rozwiązania i zapraszamy wszystkich zainteresowanych na testy i prezentacje – wyjaśnia Jan Kondraciuk z firmy EMB.

W ofercie firma EMB Systems posiada pełną gamę urządzeń i akcesoriów do zdobienia odzieży - drukarki DTG, hafciarki, prasy termotransferowe, folie flex i flock, papiery termotransferowe oraz nowatorskie technologie sitodruku (cyfrowe wypalarki matryc sitodrukowych działające bez użycia chemii marki RISO).

Polska premiera nowej maszyny Brother odbędzie się 13-14 września na stoisku firmy EMB Systems (hala 3, stoisko C3) podczas FestiwalDruku.pl w Warszawie.


Jako kod zaproszenia należy wpisać: FD32.

Źródło: OOH Magazine, EMB Systems

www.emb.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764