logo
WIADOMOŚCI

Drukarka DTG Brother GTX: Premiera na Festiwaldruku.pl

  PR 28.08.2017, przeczytano 825 razy
ilustracja

Podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl firma EMB Systems zaprezentuje wyjątkową nowość w zakresie druku DTG na odzieży - nową maszynę Brother GTX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-dtg-brother-gtx%3A-premiera-na-festiwaldruku.pl,33538,artykul.html

Firma Brother, założona ponad 100 lat temu w Japonii, to dziś ogromny koncern, który posiada szerokie portfolio produktowe - maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.

Wykorzystując swoją przewagę technologiczną Brother został pionierem w technologii nadruku bezpośredniego na odzieży DTG, gdy jeszcze przed rokiem 2000 na potrzeby swojej pierwszej drukarki do koszulek GT-541 zaprojektował specjalne głowice drukujące na materiałach tekstylnych (bawełnianych tkaninach i dzianinach). Urządzenie to okazało się prawdziwą rewelacją i jego następcy, seria uniwersalnych drukarek GT-3 niezmiennie cieszy się najlepszą opinią. Teraz przyszedł czas nowej premiery – Brother GTX to drukarka przedstawiana jako przełom w technologii DTG, póki co owiana tajemnicą, jednak wkrótce wszystko stanie się jasne.

Nową drukarkę GTX zaprezentuje podczas targów firma EMB Systems, która już ponad 25 lat specjalizuje się w technologiach zdobienia odzieży i od początku związana jest z japońską marką Brother. - Niemal wszystkie urządzenia, które oferuje nasza firma, wyprodukowano w Japonii. Najwyższa jakość i konkurencyjność nowoczesnych rozwiązań to dla nas absolutne priorytety. Posiadamy własny serwis, przykładamy szczególną wagę do wspierania i szkolenia Klientów. W naszej pracowni wspólnie projektujemy nowe rozwiązania i zapraszamy wszystkich zainteresowanych na testy i prezentacje – wyjaśnia Jan Kondraciuk z firmy EMB.

W ofercie firma EMB Systems posiada pełną gamę urządzeń i akcesoriów do zdobienia odzieży - drukarki DTG, hafciarki, prasy termotransferowe, folie flex i flock, papiery termotransferowe oraz nowatorskie technologie sitodruku (cyfrowe wypalarki matryc sitodrukowych działające bez użycia chemii marki RISO).

Polska premiera nowej maszyny Brother odbędzie się 13-14 września na stoisku firmy EMB Systems (hala 3, stoisko C3) podczas FestiwalDruku.pl w Warszawie.


Jako kod zaproszenia należy wpisać: FD32.

Źródło: OOH Magazine, EMB Systems

www.emb.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone