logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka DTG Brother GTX: Premiera na Festiwaldruku.pl

  PR 28.08.2017, przeczytano 998 razy
ilustracja

Podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl firma EMB Systems zaprezentuje wyjątkową nowość w zakresie druku DTG na odzieży - nową maszynę Brother GTX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-dtg-brother-gtx%3A-premiera-na-festiwaldruku.pl,33538,artykul.html

Firma Brother, założona ponad 100 lat temu w Japonii, to dziś ogromny koncern, który posiada szerokie portfolio produktowe - maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.

Wykorzystując swoją przewagę technologiczną Brother został pionierem w technologii nadruku bezpośredniego na odzieży DTG, gdy jeszcze przed rokiem 2000 na potrzeby swojej pierwszej drukarki do koszulek GT-541 zaprojektował specjalne głowice drukujące na materiałach tekstylnych (bawełnianych tkaninach i dzianinach). Urządzenie to okazało się prawdziwą rewelacją i jego następcy, seria uniwersalnych drukarek GT-3 niezmiennie cieszy się najlepszą opinią. Teraz przyszedł czas nowej premiery – Brother GTX to drukarka przedstawiana jako przełom w technologii DTG, póki co owiana tajemnicą, jednak wkrótce wszystko stanie się jasne.

Nową drukarkę GTX zaprezentuje podczas targów firma EMB Systems, która już ponad 25 lat specjalizuje się w technologiach zdobienia odzieży i od początku związana jest z japońską marką Brother. - Niemal wszystkie urządzenia, które oferuje nasza firma, wyprodukowano w Japonii. Najwyższa jakość i konkurencyjność nowoczesnych rozwiązań to dla nas absolutne priorytety. Posiadamy własny serwis, przykładamy szczególną wagę do wspierania i szkolenia Klientów. W naszej pracowni wspólnie projektujemy nowe rozwiązania i zapraszamy wszystkich zainteresowanych na testy i prezentacje – wyjaśnia Jan Kondraciuk z firmy EMB.

W ofercie firma EMB Systems posiada pełną gamę urządzeń i akcesoriów do zdobienia odzieży - drukarki DTG, hafciarki, prasy termotransferowe, folie flex i flock, papiery termotransferowe oraz nowatorskie technologie sitodruku (cyfrowe wypalarki matryc sitodrukowych działające bez użycia chemii marki RISO).

Polska premiera nowej maszyny Brother odbędzie się 13-14 września na stoisku firmy EMB Systems (hala 3, stoisko C3) podczas FestiwalDruku.pl w Warszawie.


Jako kod zaproszenia należy wpisać: FD32.

Źródło: OOH Magazine, EMB Systems

www.emb.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów
„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol...
Omega z wyjątkową kampanią telewizyjną
Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.
TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
Wirtualny influencer z Opus B na profilu KFC
Eksperci zespołu digital Opus B na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764