logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Drukarka HP Never Stop Laser z kampanią od OMD i Timecode Film Production

  PR 18.05.2020, przeczytano 1008 razy
ilustracja

HP promuje pierwszą na świecie drukarkę laserową bez kartridży - Never Stop Laser, która pomaga zmniejszyć koszt eksploatacji nawet do 80%. Innowacyjne rozwiązanie, zastosowane w tej linii drukarek to Toner Tank. Dzięki niemu, użytkownik nie musi kupować nowego tonera, tylko samodzielnie doładuje zasobnik drukarki za pomocą urządzenia, przypominającego dużą strzykawkę. Żeby uzupełnić toner wystarczy włożyć Reload Kit do odpowiedniego otworu drukarki i nacisnąć tłok. Proces napełnienia zajmuje około 15 sekund.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-drukarka-hp-never-stop-laser-z-kampania-od-omd-i-timecode-film-production,387067,artykul.html

Komunikację wsparto dwoma 30-to sekundowymi spotami stworzonymi w animacji 2d, które w lekki sposób  podkreślają oszczędności, jakie daje drukarka z systemem do samodzielnego uzupełniania tonera. Redukcja kosztów eksploatacyjnych oraz wygodne i proste uzupełnianie tonera to główne aspekty podkreślane w filmach.

Realizację spotów powierzono domowi produkcyjnemu Timecode Film Production, który specjalizuje się w produkcji reklam, animacji i form branded content. Za obsługę mediową i nadzór nad prawidłowym zrealizowaniem niestandardowej kampanii w telewizji i internecie odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764