logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka hybrydowa Efi Pro 16h ze złotem na targach Drema

  PR 14.01.2021, przeczytano 574 razy
ilustracja

DREMA, coroczne wydarzenie w Poznaniu, to międzynarodowe targi z maszynami oraz z narzędziami do drewna i branży meblowej. To najgłośniejsze wydarzenie tego typu w Europie Środkowej i Wschodniej, i uczestniczą w nim wiodący producenci, dostawców i dystrybutorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-hybrydowa-efi-pro-16h-ze-zlotem-na-targach-drema,389822,artykul.html

Prezentowane na imprezie co roku jest najbardziej rozpoznawalna nagroda targowa w Polsce -prestiżowy Złoty Medal. Prawie 500 produktów jest przesyłanych corocznie do wzięcia udziału w konkursie, ale tylko te, które spełniają najsurowsze kryteria, otrzymają pozytywne rekomendacje od profesjonalnego jury, a następnie otrzymają te prestiżową nagrodę.

Za rok 2020 jury uhonorowało siedem produktów wyróżniających się innowacyjnością, doskonałą technologią lub wartością użytkową. EFI Hybrydowa drukarka Pro 16h (flatbed / roll-to-roll) znalazł się w gronie tegorocznych zwycięzców. Drukarka hybrydowa EFI Pro 16h doskonale pasuje do branż produkcji mebli oraz architektury wnętrz ze względu na dużą możliwość personalizacji. Została zaprojektowana, aby gwarantować konkurencyjne koszty inwestycji i niskie koszty eksploatacji, bez utraty jakości druku i możliwości nadruku na różnorodnych materiałach. Dzięki strukturze hybrydowej użytkownicy mogą drukować na materiałach elastycznych i sztywnych do szerokości 165cm i grubości do 5cm w tym płyty meblowe, MDF, sklejka, pleksi, szkło i wiele innych.

Atramenty EFI są przyjazne dla środowiska i posiadają certyfikat GreenGuard Gold.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Firma Atrium Centrum Ploterowe w Opolu jest oficjalnym dystrybutorem ploterów Efi.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus z nową odsłoną kampanii dla Mowi
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla klienta Mowi kampanię budującą świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
Ostatni odcinek słuchowiska mBanku – „Jazgot Historie” zamyka kolejny sezon popularnej serii kryminalnych opowieści o przebiegłych oszustwach finansowych. Nowa kampania to nie tylko edukacja na temat cyberbezpieczeństwa, ale również dowód na to, że kreatywnym podejściem może skutecznie dotrzeć do odbiorców.
Kolej przejść na TY. Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski. Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Wyjątkowy pociąg — symbol budowania więzi — wyruszy z Tychów,...
Partner of Promotion to teraz The Partners
Z okazji 30 lat obecności na rynku agencja Partner o Promotion przeszła rebranding. Od listopada 2024 agencja PR #1 w Polsce działa pod nową marką – The Partners. Zaprezentowano także nową identyfikację wizualną, która obejmuje zmianę logo oraz strony internetowej.
Bosko: Lagardère Travel Retail z nową marką własną
Lagardère Travel Retail w Polsce wprowadza na rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje szerokie portfolio artykułów w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty, napoje energetyczne, właśnie trafiły do sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764