logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka Oki C844dnW z tytułem ,,Innowacja Handlu 2019”

  PR 02.12.2019, przeczytano 894 razy
ilustracjastrzałka

Drukarka OKI C844dnW zdobyła tytuł ,,Innowacja Handlu 2019” przyzwany najlepszym rozwiązaniom dedykowanym branży retail, które są wyłaniane w ramach konkursu ,,Innowacja Handlu” w czasie targów RetailShow. Urządzenie zostało docenione m.in. za wszechstronne możliwości związane z drukowaniem we własnym zakresie, na miejscu w punkcie handlowym, oznakowań sklepowych jak i innych materiałów promocyjno-marketingowych w wysokiej jakości na szerokim spektrum nośników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-oki-c844dnw-z-tytulem-%2C%2Cinnowacja-handlu-2019_,384937,artykul.html

Celem konkursu Innowacja Handlu jest wyróżnienie najlepszych urządzeń, produktów i usług dla branży handlu detalicznego. W tym roku w kategorii ,,Drukarki, skanery, kolektory, POS” zwycięzcą została najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 - OKI C844dnW zdobywając tytuł ,,Innowacja Handlu 2019”. To już drugie prestiżowe wyróżnienie dla tej drukarki w przeciągu niespełna miesiąca. Wcześniej zdobyła ona także nagrodę ,,Złota Innowacja Retail 2019” w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail.

Dzięki kolorowej drukarce OKI C844dnW detalista może drukować na miejscu, w dogodnym dla siebie momencie wszystkie swoje plakaty, banery, etykiety sklepowe, etykiety cenowe, naklejki na szyby, billboardy, oznakowania podłogowe, biuletyny, ulotki i inne oznaczenia sklepowe. Drukowanie na miejscu oznacza brak ograniczeń w postaci minimalnej wielkości zamówienia, a więc i brak niewykorzystanych materiałów i konieczności ich magazynowania. Do tego maksymalnie skraca czas przygotowania potrzebnych materiałów. Ceny i promocje można dostosować do określonej pory, klienta lub sklepu, zwiększając wydajność i wartość transakcji w celu zwiększenia sprzedaży. Dzięki tej drukarce można szybko reagować na zmiany rynkowe związane ze stanem magazynowym lub działaniem konkurencji. Druk materiałów wizualnych w sklepie na żądanie pomaga wpłynąć na decyzje zakupowe klienta i zwiększyć wartość jego koszyka. Dzięki rozdzielczości 1200 × 1200 dpi można drukować w wysokiej jakości na różnych typach nośników, gramaturach i rozmiarach: od małych etykiet z ceną po banery wiszące i podłogowe o długości do 1321 mm, a nawet na nośnikach odpornych na wodę i promienie UV, a także tych wstępnie przyciętych.

Ta ultrakompaktowa, wszechstronna i bardzo wydajna drukarka OKI C844dnW to najmniejsza kolorowa drukarka A3 na rynku. Oparta jest na innowacyjnej, wielokrotnie nagradzanej technologii cyfrowej LED, gwarantując niezawodność, energooszczędność, dużą szybkość i wysoką jakość wydruków. Szybkość druku do 36 str./min, szeroka gama nośników od A6 do A3 i gramaturze do 256 g/m², taca do papieru banerowego umożliwiająca dwustronny druk kolorowych banerów, do tego ekologiczne funkcje, druk mobilny, duplex w standardzie, Certyfikat Energy Star, bezpłatne oprogramowanie do tworzenia projektów graficznych i 3-letnia gwarancja – to tylko niektóre z zalet C844dnW.

– Kluczem do zwiększenia koszyka zakupowego jest skuteczna komunikacja wizualna, która w odpowiedni sposób przyciągnie uwagę klienta i przekona go do zakupu. Drukarki OKI pomagają w łatwy sposób zapewnić dobre oznakowanie w sklepie i wykorzystać potęgę komunikacji marketingowej realizowanej na żądanie w naszym punkcie handlowym. Co więcej C844dnW idealnie nadaje się też do drukowania innych, codziennych dokumentów związanych z prowadzeniem punktu detalicznego – faktur czy zamówień. Cieszy nas fakt, że specjaliści z branży retail już po raz kolejny docenili możliwości C844dnW i przyznali jej kolejną prestiżową nagrodę – powiedział Patryk Wąsowicz, Product Marketing Manager CEE w OKI Europe (Polska).   

Oferta OKI Europe dla branży Retail łączy drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, oprogramowanie, nośniki, akcesoria i usługi. Dzięki temu detalista dysponuje pełnią możliwości wykorzystania wszelkich sposobów zamiany ruchu klientów, poprzez odpowiednią  komunikację wizualną i oznakowania sklepowe, w celu uzyskania większego przychodu.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764