logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka Oki C844dnW z tytułem ,,Innowacja Handlu 2019”

  PR 02.12.2019, przeczytano 416 razy
ilustracjastrzałka

Drukarka OKI C844dnW zdobyła tytuł ,,Innowacja Handlu 2019” przyzwany najlepszym rozwiązaniom dedykowanym branży retail, które są wyłaniane w ramach konkursu ,,Innowacja Handlu” w czasie targów RetailShow. Urządzenie zostało docenione m.in. za wszechstronne możliwości związane z drukowaniem we własnym zakresie, na miejscu w punkcie handlowym, oznakowań sklepowych jak i innych materiałów promocyjno-marketingowych w wysokiej jakości na szerokim spektrum nośników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-oki-c844dnw-z-tytulem-%2C%2Cinnowacja-handlu-2019_,384937,artykul.html

Celem konkursu Innowacja Handlu jest wyróżnienie najlepszych urządzeń, produktów i usług dla branży handlu detalicznego. W tym roku w kategorii ,,Drukarki, skanery, kolektory, POS” zwycięzcą została najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 - OKI C844dnW zdobywając tytuł ,,Innowacja Handlu 2019”. To już drugie prestiżowe wyróżnienie dla tej drukarki w przeciągu niespełna miesiąca. Wcześniej zdobyła ona także nagrodę ,,Złota Innowacja Retail 2019” w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail.

Dzięki kolorowej drukarce OKI C844dnW detalista może drukować na miejscu, w dogodnym dla siebie momencie wszystkie swoje plakaty, banery, etykiety sklepowe, etykiety cenowe, naklejki na szyby, billboardy, oznakowania podłogowe, biuletyny, ulotki i inne oznaczenia sklepowe. Drukowanie na miejscu oznacza brak ograniczeń w postaci minimalnej wielkości zamówienia, a więc i brak niewykorzystanych materiałów i konieczności ich magazynowania. Do tego maksymalnie skraca czas przygotowania potrzebnych materiałów. Ceny i promocje można dostosować do określonej pory, klienta lub sklepu, zwiększając wydajność i wartość transakcji w celu zwiększenia sprzedaży. Dzięki tej drukarce można szybko reagować na zmiany rynkowe związane ze stanem magazynowym lub działaniem konkurencji. Druk materiałów wizualnych w sklepie na żądanie pomaga wpłynąć na decyzje zakupowe klienta i zwiększyć wartość jego koszyka. Dzięki rozdzielczości 1200 × 1200 dpi można drukować w wysokiej jakości na różnych typach nośników, gramaturach i rozmiarach: od małych etykiet z ceną po banery wiszące i podłogowe o długości do 1321 mm, a nawet na nośnikach odpornych na wodę i promienie UV, a także tych wstępnie przyciętych.

Ta ultrakompaktowa, wszechstronna i bardzo wydajna drukarka OKI C844dnW to najmniejsza kolorowa drukarka A3 na rynku. Oparta jest na innowacyjnej, wielokrotnie nagradzanej technologii cyfrowej LED, gwarantując niezawodność, energooszczędność, dużą szybkość i wysoką jakość wydruków. Szybkość druku do 36 str./min, szeroka gama nośników od A6 do A3 i gramaturze do 256 g/m², taca do papieru banerowego umożliwiająca dwustronny druk kolorowych banerów, do tego ekologiczne funkcje, druk mobilny, duplex w standardzie, Certyfikat Energy Star, bezpłatne oprogramowanie do tworzenia projektów graficznych i 3-letnia gwarancja – to tylko niektóre z zalet C844dnW.

– Kluczem do zwiększenia koszyka zakupowego jest skuteczna komunikacja wizualna, która w odpowiedni sposób przyciągnie uwagę klienta i przekona go do zakupu. Drukarki OKI pomagają w łatwy sposób zapewnić dobre oznakowanie w sklepie i wykorzystać potęgę komunikacji marketingowej realizowanej na żądanie w naszym punkcie handlowym. Co więcej C844dnW idealnie nadaje się też do drukowania innych, codziennych dokumentów związanych z prowadzeniem punktu detalicznego – faktur czy zamówień. Cieszy nas fakt, że specjaliści z branży retail już po raz kolejny docenili możliwości C844dnW i przyznali jej kolejną prestiżową nagrodę – powiedział Patryk Wąsowicz, Product Marketing Manager CEE w OKI Europe (Polska).   

Oferta OKI Europe dla branży Retail łączy drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, oprogramowanie, nośniki, akcesoria i usługi. Dzięki temu detalista dysponuje pełnią możliwości wykorzystania wszelkich sposobów zamiany ruchu klientów, poprzez odpowiednią  komunikację wizualną i oznakowania sklepowe, w celu uzyskania większego przychodu.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmień spojrzenie – nowa kampania promująca Samsung Galaxy S20
Nietuzinkowe fotografie zrobione Galaxy S20 opanują już wkrótce instagramowe konto marki Samsung. W ramach najnowszej kampanii, firma wyznaczy znanym twórcom 12 nietypowych zadań, po to, by pokazać na jak wiele sposobów możemy postrzegać te same rzeczy czy sytuacje.
FFiL Śnieżka SA zachęca do pozostania w domu – nowa linia komunikacji trzech czołowych marek
W obecnym kryzysie mamy szansę docenić na nowo podstawowe wartości – rodzinę i ciepło domowego ogniska. Zwalniamy życiowe tempo, a więc dostrzegamy więcej i możemy wreszcie dokończyć to, co niedokończone, np. zatroszczyć się o dom i ogród dla naszych najbliższych. Do tego nurtu nawiązuje nowa komunikacja marek z portfolio FFiL Śnieżka SA. Firma chce...
Komunikaty Komendy Głównej Policji na ekranach Screen Network
W związku z wprowadzeniem stanu epidemii w Polsce Komenda Główna Policji wraz z firmą Screen Network uruchomiła specjalną akcję ostrzegawczą na sieci 20 tysięcy ekranów digital OOH zlokalizowanych na terenie całego kraju. Komunikaty kierowane są do wszystkich osób przebywających w przestrzeni publicznej. Komenda Główna Policji zaleca pozostanie w domach, przypomina o zakazie...
Procontent uruchamia infolinię kryzysową dla przedsiębiorców
Według prognoz gospodarczych stopa bezrobocia może w niedługim czasie sięgnąć nawet 10 proc. Wiele firm planuje kolejne zwolnienia pracowników, a nawet ogłoszenie restrukturyzacji. Poszczególne kraje Europy zawieszają przepisy dotyczące upadłości firm na czas epidemii. W odpowiedzi na kryzys specjaliści od public relations udostępniają bezpłatną pomoc dla...
Awanse w dziale client engagement VMLY&R
W pierwszym kwartale tego roku do grona group account managerów agencji VMLY&R (Marta Gaś-Dmowska i Michał Brzęczkowski) dołączyli i tym samy awansowali: Anna Góreczna oraz Bartosz Mazurek. Adam Augustynowicz awansował na stanowisko regional business coordinator.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764