logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka Oki C844dnW z tytułem ,,Innowacja Handlu 2019”

  PR 02.12.2019, przeczytano 313 razy
ilustracjastrzałka

Drukarka OKI C844dnW zdobyła tytuł ,,Innowacja Handlu 2019” przyzwany najlepszym rozwiązaniom dedykowanym branży retail, które są wyłaniane w ramach konkursu ,,Innowacja Handlu” w czasie targów RetailShow. Urządzenie zostało docenione m.in. za wszechstronne możliwości związane z drukowaniem we własnym zakresie, na miejscu w punkcie handlowym, oznakowań sklepowych jak i innych materiałów promocyjno-marketingowych w wysokiej jakości na szerokim spektrum nośników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-oki-c844dnw-z-tytulem-%2C%2Cinnowacja-handlu-2019_,384937,artykul.html

Celem konkursu Innowacja Handlu jest wyróżnienie najlepszych urządzeń, produktów i usług dla branży handlu detalicznego. W tym roku w kategorii ,,Drukarki, skanery, kolektory, POS” zwycięzcą została najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 - OKI C844dnW zdobywając tytuł ,,Innowacja Handlu 2019”. To już drugie prestiżowe wyróżnienie dla tej drukarki w przeciągu niespełna miesiąca. Wcześniej zdobyła ona także nagrodę ,,Złota Innowacja Retail 2019” w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail.

Dzięki kolorowej drukarce OKI C844dnW detalista może drukować na miejscu, w dogodnym dla siebie momencie wszystkie swoje plakaty, banery, etykiety sklepowe, etykiety cenowe, naklejki na szyby, billboardy, oznakowania podłogowe, biuletyny, ulotki i inne oznaczenia sklepowe. Drukowanie na miejscu oznacza brak ograniczeń w postaci minimalnej wielkości zamówienia, a więc i brak niewykorzystanych materiałów i konieczności ich magazynowania. Do tego maksymalnie skraca czas przygotowania potrzebnych materiałów. Ceny i promocje można dostosować do określonej pory, klienta lub sklepu, zwiększając wydajność i wartość transakcji w celu zwiększenia sprzedaży. Dzięki tej drukarce można szybko reagować na zmiany rynkowe związane ze stanem magazynowym lub działaniem konkurencji. Druk materiałów wizualnych w sklepie na żądanie pomaga wpłynąć na decyzje zakupowe klienta i zwiększyć wartość jego koszyka. Dzięki rozdzielczości 1200 × 1200 dpi można drukować w wysokiej jakości na różnych typach nośników, gramaturach i rozmiarach: od małych etykiet z ceną po banery wiszące i podłogowe o długości do 1321 mm, a nawet na nośnikach odpornych na wodę i promienie UV, a także tych wstępnie przyciętych.

Ta ultrakompaktowa, wszechstronna i bardzo wydajna drukarka OKI C844dnW to najmniejsza kolorowa drukarka A3 na rynku. Oparta jest na innowacyjnej, wielokrotnie nagradzanej technologii cyfrowej LED, gwarantując niezawodność, energooszczędność, dużą szybkość i wysoką jakość wydruków. Szybkość druku do 36 str./min, szeroka gama nośników od A6 do A3 i gramaturze do 256 g/m², taca do papieru banerowego umożliwiająca dwustronny druk kolorowych banerów, do tego ekologiczne funkcje, druk mobilny, duplex w standardzie, Certyfikat Energy Star, bezpłatne oprogramowanie do tworzenia projektów graficznych i 3-letnia gwarancja – to tylko niektóre z zalet C844dnW.

– Kluczem do zwiększenia koszyka zakupowego jest skuteczna komunikacja wizualna, która w odpowiedni sposób przyciągnie uwagę klienta i przekona go do zakupu. Drukarki OKI pomagają w łatwy sposób zapewnić dobre oznakowanie w sklepie i wykorzystać potęgę komunikacji marketingowej realizowanej na żądanie w naszym punkcie handlowym. Co więcej C844dnW idealnie nadaje się też do drukowania innych, codziennych dokumentów związanych z prowadzeniem punktu detalicznego – faktur czy zamówień. Cieszy nas fakt, że specjaliści z branży retail już po raz kolejny docenili możliwości C844dnW i przyznali jej kolejną prestiżową nagrodę – powiedział Patryk Wąsowicz, Product Marketing Manager CEE w OKI Europe (Polska).   

Oferta OKI Europe dla branży Retail łączy drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, oprogramowanie, nośniki, akcesoria i usługi. Dzięki temu detalista dysponuje pełnią możliwości wykorzystania wszelkich sposobów zamiany ruchu klientów, poprzez odpowiednią  komunikację wizualną i oznakowania sklepowe, w celu uzyskania większego przychodu.

Źródło: OKI Europe Ltd

www.oki.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764