logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka sublimacyjna 1.60 m dla każdego i do wszystkiego

  PR 24.06.2020, przeczytano 969 razy
ilustracja

Markowa drukarka sublimacyjna klasy „entry level” w szerokości 64 cali? Proszę bardzo. Mutoh prezentuje swoją podstawową drukarkę, sublimacyjnej serii WX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-sublimacyjna-1.60-m-dla-kazdego-i-do-wszystkiego,387535,artykul.html

Drukarka sublimacyjna Mutoh ValueJet 1604WX adresowana jest do mniej wymagających użytkowników poszukujących markowych technologii druku w dobrej cenie.

- Drukarka sublimacyjna, o której mowa, może być naterualnym następcą i rozszerzeniem możliwości produkcyjnych najbardziej popularnej drukarki Mutoh RJ-900XG o szerokości 1.07 m. W sytuacji kiedy zaczynamy potrzebować szerokości roboczej do 1.62 m jest idealnym rozwiązaniem typu „entry level”. Należy przypomnieć, że seria drukarek sublimacyjnych WX firmy Mutoh zawiera wiele maszyn, przeznaczonych do różnej skali produkcji. Od urządzeń 1-głowicowych, jak w przypadku 1604WX, przez urządzenia 2-głowicowe np. 1630WX po 4-głowicową, super szybką drukarkę sublimacyjną 1948WX.

Mutoh ValueJet 1604WX drukuje w technologii zmiennej wielkości  (ang. Variable Dot, VarDot) kropli atramentu. Zakres generowanych przez dysze kropel wynosi począwszy od 3.5 pl, poprzez 7, 12.5, 14 na 21 pikolitrach skończywszy. Dzięki, tej technologii ploter ma możliwość w sposób optymalny drukować zarówno gładkie aple, łagodne przejścia tonalne jak i wymagające detale.

Drukarka przeznaczona jest do zadruku papierów sublimacyjnych. Dzięki autorskim technologiom firmy Mutoh, może drukować w realnej prędkości produkcyjnej 22 m2/h (tryb 360 x 1080 dpi, 3 pasy).

ilustracjastrzałka

Drukarka sublimacyjna „Made in Japan”

Ten „ekonomiczny” ploter poradzi sobie w konfrontacji z urządzeniami innych producentów. Mutoh VJ 1604WX w szybkim trybie produkcyjnym potrafi zadrukować, 22 metry kwadratowe na godzinę, przy maksymalnej prędkości ok. 30 m2/h. Grafiki wymagający wyższych rozdzielczości (720x720 dpi) drukarka wydrukuje z prędkością 14-16 m2/h!

- ValueJet 1604WX jak prawie każdy Mutoh, nie tylko serii WX posiada zaimplementowane 2 opatentowane technologie: Intelligent Interweaving oraz Drop Master, które w realny sposób wpływają na łatwość obsługi i jednocześnie wydajność.

Typowa metoda atramentowego (inkjetowego) druku wielkoformatowego polega na nakładaniu z każdym przelotem karetki kolejnych pasów. To rozwiązanie ma jednak wadę. Gdy głowica jest np.: niedokładnie skalibrowana lub część jej dysz jest uszkodzona, często powstaje efekt paskowania. Ten problem eliminuje technologia Mutoh Intelligent Interweaving z inteligentnym, przeplatającym się rastrem typu „chmura” lub „mgła”.

Drugą technologią zastosowaną w ValueJet 1604WX jest Mutoh DropMaster. Jest to technologia, która ma na celu kompensację grubości medium. W momencie, gdy drukujemy na cienkim papierze sublimacyjnym, odległość od materiału do głowicy jest inna niż w przypadku druku na grubszym materiale. Efektem tego może być rozrzut kropli tuszu, a co za tym idzie nieprecyzyjny druk. Technologia DropMaster eliminuje ten problem i potrzebę ręcznej kalibracji za każdym razem, kiedy zmieniamy materiał. W sposób automatyczny dostosowuje sposób wystrzeliwania poszczególnych kropli atramentu, aby trafiały w wyznaczony cel zarówno podczas druku jedno- jak i dwu-kierunkowego niezależnie od materiału, rozdzielczości i prędkości. Dodatkowo ta drukarka sublimacyjna umożliwia ręczne ustawienie wysokości głowicy od powierzchni materiału. Można ją ustawić na wysokości 1.5 i 2.5 mm.

ilustracjastrzałka

Drukarka sublimacyjna z certyfikatem Oeko-Tex

Mutoh ValueJet 1604WX korzysta z atramentów sublimacyjnych, takich jak Mutoh DS2. Są to bezzapachowe tusze (100% VOC FREE), nieemitujące zapachów zarówno w czasie druku jak i procesu sublimacji. Można je stosować do zadruku bezpośredniego na poliestrze jak i pośredniego na papierze transferowym. Atramenty te gwarantują szeroki gamut kolorystyczny i nasycone barwy po przeniesieniu na docelowe podłoże. Ich zalety to także odporność po utrwaleniu na pranie i czynniki zewnętrzne, nawet na niskobudżetowych podłożach poliestrowych. Atramenty nie zapychają dysz i przeznaczone są dr druku w nawet wysokich prędkościach. Zużycie tuszu kształtuje się na poziomie 5 ml/m2 na papierze sublimacyjnym.

ilustracjastrzałka

Drukarka sublimacyjna = nieograniczone możliwości

Drukarka sublimacyjna Mutoh ValueJet 1604 WX daje szerokie możliwości w wielu branżach. Reklamowej, wystawienniczej, dekoratorskiej, odzieżowej czy gadżetowej. Posłuży, więc do produkcji koszulek, odzieży sportowej, smyczy, tkanin dekoracyjnych i reklamowych. W procesie termo-sublimacji grafikę można przenosić także na kubki, sprzęt sportowy, płyty, szkło, drewno, metal, tworzywa, gadżety i wiele, wiele innych.

Technologia sublimacji cyfrowej pozwoli zagospodarować wiele nisz jak i rozwinąć moce produkcyjne istniejących parków maszynowych. Ploter idealnie wpisuje się w zmiany zachodzące w druku wielkoformatowym, gdzie coraz więcej aplikacji wykonuje się na ekologicznych nośnikach (np. tkaninach) a potrzeby są coraz częściej spersonalizowane.

ilustracjastrzałka

Drukarki sublimacyjne Mutoh ValueJet serii WX

Mutoh ValueJet 1638WX to japońska drukarka sublimacyjna serii „WX”. Seria ta obejmuje kilka modeli różniących się szerokością, liczbą głowic i wydajnością. Aktualnie na rynku dostępne są modele: 1604WX, 1624WX, 1638WX, 1938WX i 1948WX.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764