logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarka UV do gadżetów - Mutoh Valuejet 626UF - tym razem w Drukmanii

  PR 28.04.2020, przeczytano 1325 razy
ilustracjastrzałka

„Drukmania” dołączyła do grona użytkowników japońskich urządzeń Mutoh. Do krakowskiej firmy trafiła popularna „drukarka UV do gadżetów” - Mutoh ValueJet 626UF.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarka-uv-do-gadzetow---mutoh-valuejet-626uf---tym-razem-w-drukmanii,386806,artykul.html

Kolejna, tzw. "drukarka UV do gadżetów” marki Mutoh tym razem trafiła do krakowskiej firmy Drukmania. Posłuchajmy, co o tej instalacji mówią właściciele.

- Drukmania to niewielka rodzinna firma zlokalizowana w okolicach znanych uczelni w Krakowie. Nasze początki to obsługa przede wszystkim studentów i realizowanie bardzo prostych zleceń typu druk, ksero, oprawa prac dyplomowych. Wraz z upływającym czasem inwestowaliśmy w sprzęty do produkcji m. in. gadżetów, zaproszeń, pieczątek. Ostatni nasz zakup do drukarka UV Mutoh ValueJet 626UF. Wybór padł na ten sprzęt ze względu na jego renomę, jakość druku i wsparcie serwisowe na jakie można liczyć "od ręki". Filozofia naszej firmy to przede wszystkim wysoki standard obsługi klienta, czyli oferowanie produktów o najwyższej jakości i adekwatnej do niej ceny. Właśnie dlatego inwestujemy w uznane na świecie marki. Mutoh to kolejny, przełomowy krok w rozwoju naszej firmy.

Mutoh ValueJet 626 UF – wszechstronna drukarka do gadżetów

Japońskiej produkcji ValueJet serii UF, to kompaktowa drukarka LED-UV przeznaczona do druku bezpośredniego w formacie A2+.  Dzięki natychmiastowemu utwardzaniu atramentu na strukturze obiektu, możliwy jest bezpośredni zadruk wielu materiałów i gotowych produktów (m.in. gadżetów).

Drukarka znajduje zastosowanie w wielu firmach, np. w: agencjach reklamowych, u producentów trofeów sportowych, u producentów zabawek i gadżetów, u producentów sprzętów elektrycznych, czy w szeroko rozumianym przemyśle do znakowania produktów i podzespołów. Sprawdzi się także w firmach produkujących na własne potrzeby np. tabliczki informacyjne.

- Liczne instalacje tej drukarki na całym świecie, w tym w Polsce, potwierdzają trafność wyboru tej drukarki do gadżetów. Startupy jak i firmy z długoletnią tradycją „rozkręciły” wspaniałe i inspirujące biznesy dzięki tej „małej” drukarce o wielkich możliwościach. - mówi Paweł Stania, z działu marketingu Atrium Centrum Ploterowe.

VJ-626UF umożliwia wysoką jakość zadruku m.in. na takich materiałach jak ABS, aluminium, PE, PET, PMMA (akryl), PP, PS, PVC, szkło, drewno czy kamień.  

Mutoh ValueJet 626UF można w dowolnym momencie doposażyć w moduł obrotowy, który umożliwia bezpośredni druk na obiektach o kształcie cylindrycznym, np.: butelkach, bidonach, walcowatych opakowaniach i pojemnikach, świecach, gadżetach, rurkach, itd. Sprawdzi się w personalizacji, dekoracji pojedynczych wzorów, zadruku prototypów i niskonakładowej produkcji.

Moduł obsługuje przedmioty walcowate o długości do 36 cm, średnicy 3-12 cm i ciężarze do 1 kg. Z modułu obrotowego można korzystać, kiedy jest taka potrzeba, można go ekspresowo zamontować i zdemontować. Gdy go nie używamy, można korzystać z pełni możliwości drukarki tj. zadruku na przedmiotach o rozmiarze do 594 x 483 mm, grubości do 15 cm i ciężarze do 6 km.

Drukarki Mutoh posiadają na pokładzie autorską technologię Intelligent Interweaving, która odpowiada za dokładny druk w najszybszej możliwej prędkości bez efektu paskowania. Maksymalna rozdzielczość 1440-dyszowej głowicy wynosi 1440 x 1440 dpi, a wielkość kropli atramentu od 3.9 do 26.9 pl (technologia zmiennej wielkości kropli).

W tej drukarce do gadżetów znajdziemy także kilka nowoczesnych funkcjonalności, np.: laserowy wskaźnik umiejscowienia zadrukowywanego przedmiotu, automatyczną regulację wysokości stołu.

Użytkownik otrzymuje w zestawie zaawansowane oprogramowanie dla Windows. Za jego pomocą, można w łatwy sposób sterować drukiem wielowarstwowym i pozycjonować druk.

Drukarka obsługuje atramenty Mutoh US-11 do bezpośredniego zadruku przedmiotów twardych jak i elastycznych. Atramenty posiadają certyfikat Greenguard Gold, a także spełniają normę EN 71-3 dotyczącą druku na zabawkach.

Mutoh ValueJet 626UF to drukarka 6-kolorowa. Oprócz klasycznych kolorów CMYK, można drukować także kolorem białym i bezbarwnym lakierem.

Kolor biały umożliwia poddruk kolorowej grafiki na różnych nie białych powierzchniach np. drewnie, kolorowych tworzywach, szkle, itd. Możliwy jest także zadruk warstwy CMYK kolorem białym np. przy grafice na szkle drukowanej od spodu.

Z kolei bezbarwny lakier oprócz możliwości uszlachetniania wydruku na całej powierzchni lub separacji, umożliwia zastosowanie „efektów specjalnych” takich jak np. warstwa 3D. Taka warstwa może imitować różne struktury np. drewno, gdzie w połączeniu z nadrukiem tekstury drewna daje spektakularny efekt końcowy. Inną ciekawą możliwością wykorzystania lakieru w tej drukarce jest pismo Braille'a do zastosowania w tabliczkach informacyjnych, niskonakładowych opakowaniach, prezentach, gadżetach, itd.

Mutoh ValueJet 626 UF wyposażony jest w energooszczędne, długowieczne lampy LED-UV (czas pracy to ponad 14 tysięcy roboczogodzin), które mają za zadanie światło-utwardzenie atramentu na powierzchni zadrukowywanego przedmiotu. Efektem zastosowania technologii LED jest zastosowanie niskich temperatur, przez co możliwy jest druk na podłożach wrażliwych na wysoka temperaturę. Technologię LED cechuje dodatkowo niskie zużycie energii.

Proces druku LED na ploterze Mutoh serii „UF” charakteryzuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC/LZO), brakiem ozonu, brakiem zanieczyszczeń powietrza. Atrament nie wydziela oparów i zapachów na powierzchni zadrukowanego materiału, a jego skład nie zawiera rtęci i ołowiu. W odróżnieniu od rozwiązań konkurencyjnych, urządzenie nie wymaga filtra powierza.

Zużycie atramentu kształtuje się na poziomie 2.72 ml na zadruk całej powierzchni roboczej o pokryciu atramentu 67%. Atramenty są dystrybuowane w opakowaniach 220 ml oraz 800 ml, natomiast kolor biały w opakowaniach 220 i 500 ml.

- Drukarki UV do gadżetów, jak często się je w Polsce nazywa, dzięki małym gabarytom i wielkim możliwościom trafiają do kolejnych przedsiębiorstw, nie zawsze jednak związanych z gadżetami. Ich możliwości zastosowania są praktycznie nieograniczone, a ogranicza je jedynie wyobraźnia ich użytkowników.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764