logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki 3D, drony i internet rzeczy na konferencji Makerland

  PR 04.03.2014, przeczytano 1199 razy

17-19 marca w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbędzie się Makerland, międzynarodowe spotkanie przedstawicieli ruchu „makerów”, czyli ludzi zafascynowanych samodzielnym tworzeniem różnorodnego sprzętu. Jego uczestnicy będą mogli nauczyć się m.in. jak korzystać z drukarki 3D, sterować dronami, czy podłączać swój sprzęt domowy do internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-3d%2C-drony-i-internet-rzeczy-na-konferencji-makerland,21015,artykul.html

Makerland to trzydniowa konferencja poświęcona przyszłości hardware’u oraz trendowi „internetu rzeczy”. To również największe wydarzenie tego typu w Europie. Na czas trwania konferencji Warszawa stanie się światowym centrum ruchu „makerów” – wśród prelegentów i uczestników znajdą się przedstawiciele najważniejszych firm i mediów tej branży. Wydarzenie przeznaczone jest dla każdego, zarówno doświadczonych twórców, jak i początkujących, którzy interesują się hardwarem, ale jeszcze nie zdecydowali się, z jakich narzędzi chcieliby korzystać. W trakcie konferencji uczestnicy będą mieli bezpośredni dostęp do wszystkich prezentowanych rozwiązań, począwszy od drukarek 3D, przez drony, zestawy do budowy robotów, a skończywszy na elektronice do samodzielnego montażu i programowania.


Głównym założeniem Makerlandu jest to, aby uczestnik mógł osobiście przetestować i poznać obecne na miejscu technologie. Program przewiduje 8 wystąpień, 20 inspirujących warsztatów oraz całodniowy hackathon, w którym może wziąć udział każdy gość konferencji.

- Rozwój technologii w połączeniu ze spadającymi cenami sprzętu sprawiły, że w ostatnich latach wiele innowacyjnych rozwiązań stało się dostępnych niemal dla każdego. Równocześnie przybywa ludzi, chcących eksperymentować i tworzyć nowe urządzenia ułatwiające nam wszystkim życie – mówi Michał Pęczalski, creative technologist w agencji reklamowej Isobar Poland, który na konferencji opowie m.in. o tym, jak jego firma zbudowała sterowany przez internet łazik, umożliwiający zdalne zwiedzanie biura.

Makerzy (od angielskiego makers – twórcy) to stosunkowo nowa subkultura wywodząca się z ruchu „zrób to sam” (ang. DIY, do it yourself). Pasją jej przedstawicieli jest tworzenie fizycznych obiektów, zarówno przy użyciu nowoczesnych technologii (druk 3D, elektronika, robotyka), jak i bardziej tradycyjnych (stolarka, obróbka metali).

Głównymi partnerami Makerland są agencja reklamowa Isobar Poland, producent miniaturowych modułów wi-fi Spark, operator Mobile Vikings oraz Interoute, dostawca usług w chmurze.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764