logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki 3D i artykuły promocyjne w jednym

  PR 08.09.2017, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

Podczas targów FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl firma UBOT 3D, znana z produkcji drukarek 3D oraz usług z tym powiązanych, zaprezentuje się po raz pierwszy z firmą AllPrints. Połączenie tych dwóch firm pozwoli na pokazanie klientom kompleksowych rozwiązań na gadżety marketingowe i nie tylko! Zwiedzający oprócz standardowych technologii druku, będą mogli zobaczyć jakie możliwości daje druk 3D i dowiedzieć się w jaki sposób to wykorzystać dla swoich zastosowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-3d-i-artykuly-promocyjne-w-jednym,33666,artykul.html

Polska firma UBOT 3D znana była zawsze z produkcji profesjonalnych drukarek FDM o jednej głowicy oraz dużych maszyn przemysłowych na zamówienie. W ostatnim tygodniu wprowadziła jednak kolejne urządzenie seryjne w przystępnej cenie. Jest to UBOT 3D DUAL – drukarka dwuekstruderowa. Pozwala ona, używać dwóch materiałów do produkcji obiektu. Dzięki temu można drukować elementy wielokolorowe i takie które wymagają rozpuszczalnych podpór. Górna część drukarki 3D jest zamykana, a całość obudowy w patriotycznych, biało-czerwone barwach.

Jednocześnie UBOT 3D wprowadził swoją linie filamentów. Są konfekcjonowane na przeźroczystych szpulach, pakowane próżniowo wraz z pochłaniaczem wilgoci (co jest bardzo ważne, aby zachowały swoje właściwości). Dzięki gotowym ustawieniom dla drukarek UBOT 3D, nie ma potrzeby samodzielnej konfiguracji slicera. Obecnie UBOT 3D wprowadził U-PLA, U-ABS, U-PET-G oraz U-HIPS, planuje jednak rozszerzać gamę materiałów o kolejne. Oczywiście w dalszym na drukarkach UBOT 3D można używać materiałów dowolnych producentów bez utraty gwarancji.

O urządzenia UBOT 3D można zapytać na stoisku firmy AllPrint/AllBag/UBOT 3D w hali nr I na stoisku A13 (przy wejściu do strefy gastronomicznej) podczas targów FestiwalMarketingu.pl.

  • Bezpłatna rejestracja online – tylko do 8 września TUTAJ. Jako kod zaproszenia należy podać: SIGNS.


ilustracjastrzałka

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764