logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki 3D z nową sternik: Magdalena Jagiełło na czele Zmorph

  PR 03.03.2021, przeczytano 1206 razy
ilustracjastrzałka

Magdalena Jagiełło objęła funkcję prezeski zarządu w polskiej firmie zajmującej się tworzeniem nowoczesnych drukarek 3D. Jej głównym zadaniem będzie realizacja strategii spółki w obszarze druku przestrzennego wykorzystywanego przez przemysł i klientów profesjonalnych. Obecnie Zmorph sprzedaje swoje urządzenia klientom w 120 krajach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-3d-z-nowa-sternik%3A-magdalena-jagiello-na-czele-zmorph,390451,artykul.html

Od marca na czele spółki Zmorph – producenta nowoczesnych drukarek 3D docenianych na całym świecie, którego pakiet większościowy należy do firmy inwestycyjnej  Warsaw Equity Group (WEG) – stoi Magdalena Jagiełło. To doświadczona menedżerka wywodząca się z sektora przemysłowego. Jej głównym zadaniem będzie realizacja nowej strategii spółki, której kluczowym elementem jest zwiększenie obecności urządzeń wrocławskiej spółki wśród klientów branży przemysłowej. Długofalowo spółka chce stworzyć własny ekosystem druku 3D, którego elementami będą nie tylko same urządzenia drukujące, ale także oprogramowanie i materiały do druku 3D.

- Zmorph to spółka z niezwykłym potencjałem, która ma najlepsze urządzenia w swojej kategorii i globalne aspiracje, by dotrzeć z nimi do odbiorców na całym świecie. Cieszę się, że moje umiejętności i doświadczenie jej w tym pomogą - mówi Magdalena Jagiełło, nowa prezeska Zmorph.

Magdalena Jagiełło jeszcze do niedawna stała za sterami spółki Final, która specjalizuje się w usługach tłoczenia profili aluminiowych, oraz była członkiem zarządu grupy Yawal, czołowego dostawcy architektonicznych systemów profili aluminiowych w Polsce, do której należy marka Final. W ciągu 5 lat od wdrożenia przez Jagiełło nowej strategii w firmie Final, zyski EBITDA wzrosły o ponad 100 proc.; również dwukrotnie zwiększyła się efektywność spółki oraz wolumen produkcji. Podmiot pozyskał też nowych klientów na zagranicznych rynkach. Wcześniej Magdalena Jagiełło zasiadała w zarządach oraz odpowiadała za obszar operacji i sprzedaży w innych przedsiębiorstwach branży metalowej.

W 2015 r. Magdalena Jagiełło zajęła 8. pozycję w rankingu “100 Kobiet Biznesu”, w kategorii firm o przychodach ze sprzedaży powyżej 50 mln złotych. Ranking tworzy setka kobiet, które zarządzają firmami o największej dynamice sprzedaży i zysku. W latach 2016 - 2018 Magdalena Jagiełło była klasyfikowana w pierwszej 20 rankingu.

- Zdecydowaliśmy się powierzyć kierowanie spółką Zmorph Magdalenie Jagiełło, ponieważ to liderka zorientowana na ludzi, która buduje sukces w oparciu o talenty i kompetencje całego zespołu. Takie podejście jest zgodne z filozofią, w oparciu o którą chcemy rozwijać biznesy w portfolio inwestycyjnym Warsaw Equity Group. Cenimy doświadczenie Magdaleny Jagiełło, jej determinację w dążeniu do celu oraz kreatywność w znajdowaniu sposobów na jego osiągnięcie ­– mówi Dawid Bieńkowski, Human Capital Partner w Warsaw Equity Group.

Różnorodność w zespołach inżynierów

- Branża inżynieryjna bardzo często zdominowana jest przez mężczyzn, tym bardziej jesteśmy zadowoleni, że na czele Zmorpha może stać kobieta, która w przemyśle czuje się bardzo komfortowo. Nowy lider zawsze wpływa na kulturę organizacyjną, a ta przekłada się na sposób myślenia i działania zespołów. Wierzymy, że różnorodność w myśleniu i doświadczeniach w konsekwencji ułatwi globalny rozwój spółki i realizację przyjętej strategii. – tłumaczy zarządzający z Warsaw Equity Group.

Element szerszych zmian w Zmorph

Objęcie stanowiska prezeski przez Magdalenę Jagiełło to element szerszych zmian w Zmorph. W 2020 r. spółka przejęła spółkę 3D Printers, właściciela marki HBOT. To kolejny krok by stać się ważnym graczem w segmencie druku przemysłowego 3D. Pod koniec zeszłego roku spółka przeprowadziła również rebranding marki, wprowadzając nową strategię marketingową i komunikacyjną. Działania skupione są wokół głównego przekazu marki: 3D printers that deliver. W listopadzie 2020 r. spółka wprowadziła na rynek urządzenie Zmorph Fab, które jest następcą wielokrotnie uznawanej za najlepszą drukarkę w swojej kategorii Zmorph VX.

Obecnie firma kończy pracę nad drukarką Zmorph i500. Maszynę zaprojektowano przede wszystkim z myślą o wykorzystaniu jej w przemyśle oraz przez klientów profesjonalnych. Zostanie wyposażona w  głowicę z dwoma modułami drukującymi o dużym obszarze roboczym, odpowiadającym potrzebom rynku profesjonalnego. Zgodnie z planem urządzenie ujrzy światło dzienne w drugim kwartale 2021 roku.

Źródło: Zmorph

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764