logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki Della jeszcze w tym kwartale

   23.02.2003, przeczytano 922 razy

Firma Dell już wkrótce zadebiutuje na rynku drukarek – przed końcem bieżącego kwartału wprowadzi do sprzedaży trzy modele: dwie drukarki laserowe i jedną atramentową z wbudowanym skanerem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-della-jeszcze-w-tym-kwartale,1492,artykul.html

Drukarki zostaną wyprodukowane przez firmę Lexmark, która zawarła z Dellem porozumienie w tej sprawie jeszcze we wrześniu. Pierwszą drukarką Della będzie atramentowe urządzenie wielofunkcyjne z wbudowanym skanerem. Drukarki, które mogą spełniać funkcje skanera i faksu są obecnie najszybciej rozwijającym się segmentem tego rynku. Cena produktu Della zamknie się w przedziale 150 do 200 USD, co oznacza, że będzie on bezpośrednio rywalizować z rozwiązaniami HP, takimi jak np. model psc 2110. Dell będzie też sprzedawać dwie monochromatyczne drukarki laserowe. Pierwsza będzie kosztować około 300 USD i jest skierowana przede wszystkim do małych i średnich firm. Cena drugiego modelu, prawdopodobnie wyposażonego w kartę Ethernet, wyniesie 500 USD. Drukarka ma zainteresować duże firmy.

Drukarki Della zastąpią w ofercie firmy produkty innych marek. Zapewne nowe modele trafią też do zestawów komputerowych sprzedawanych przez firmę. W ubiegłym roku Dell sprzedał 2,5 mln drukarek innych producentów.

Dell to wzór firmy która doskonale radzi sobie w warunkach nowej ekonomii i notuje zyski pomimo trwającego kryzysu branży komputerowej. Analitycy ostrzegają jednak, że rynek drukarek ma swoją specyfikę i ewentualny sukces Della będzie uzależniony od zapewnienia klientom łatwego dostępu do materiałów eksploatacyjnych. A Dell chce dostarczać je tak, jak wszystkie swoje produkty – na podstawie zamówień telefonicznych i internetowych. Taki pomysł jest krytykowany przez konkurencję, głównie firmę HP, która uważa, że jeśli komuś skończy się tusz w drukarce, nie będzie chciał czekać 2 dni na dostawę nowego. Dlatego spekuluje się, że urządzenia Della zostaną wyposażone w mechanizm, który odpowiednio wcześniej pojawi użytkownika o zużyciu naboju lub tonera – tak, aby można było złożyć zamówienie i otrzymać przesyłkę zanim drukarka przestanie pracować.

Równocześnie wciąż trwają spekulacje, jakie rynki Dell będzie chciał opanować w przyszłości. Wśród najczęściej wymienianych produktów wymienia się hybrydy handhelda i telefonu komórkowego oraz aparaty cyfrowe.

Źródło informacji: ZDNet

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764