logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki DTG/DTF Ricoh na Targach Remadays

  PR 30.01.2023, przeczytano 6622 razy
ilustracjastrzałka

Na stoisku Akonda Tex pojawią się jako nowości - drukarki DTG/DTF, produkowane przez japoński koncern Ricoh. - Do tej pory żadna firma w kraju nie dystrybuowała urządzeń Ricoh do druku na tekstyliach, zostaliśmy więc obdarzeni zaufaniem przez jednego z wiodących graczy na światowym rynku. Akonda Tex została wybrana jako sprawdzony partner handlowy i serwisowy, co jest dla nas sporym wyróżnieniem - Fryderyk Wiernicki, współwłaściciel Akonda Tex nie kryje swojego zadowolenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-dtg-dtf-ricoh-na-targach-remadays,398795,artykul.html

W dniach 1-3 luty na Targach RemaDays zaprezentowane zostaną urządzenia, które nie powinny umknąć uwagi firmom poszukującym trwałych i wydajnych drukarek do gotowych tekstyliów, wyróżniających się wszechstronną funkcjonalnością, gwarantujących bardzo dobre odwzorowanie kolorystyczne jak również łączących w sobie możliwości druku DTG i DTF. Te premierowe w Polsce produkty, pozwolą uruchomić lub rozwinąć spersonalizowany druku na odzieży i usługi druku na żądanie.

Model podstawowy RICOH Ri 100 dzięki niskiej cenie i łatwej w obsłudze konstrukcji, ułatwi rozpoczęcie przygody z drukiem DTG. Błyskawicznie pozwoli uruchomić usługę drukowania koszulek na zamówienie. Nie trzeba mieć wcześniejszego doświadczenia, aby bezpiecznie i łatwo stworzyć pięknie zadrukowane produkty na jasnych/białych tekstyliach. Poszerzenie zakresu działalności w druku tekstylnym/reklamowym za pomocą jednego urządzenia jeszcze nigdy nie było tak łatwe.

Bardziej rozbudowane modele Ri 1000 i Ri 2000 to idealna opcja dla usługodawców druku o średnich potrzebach produkcyjnych. Obie drukarki są doskonałym połączeniem inteligentnej technologii, dużej prędkości druku i wysokiej jakości. Co najważniejsze z punktu widzenia dzisiejszych oczekiwań rynku, oba urządzenia łączą w sobie możliwości druku w technologii zarówno DTG, jak i DTF. Drukarki serii Ri1000/2000 drukujące w trybie DTF to idealna opcja do umieszczania nadruków na różnego rodzaju materiałach, w trudno dostępnych miejscach, jak ramię bluzy, kaptur, parasolka a także możliwość wydrukowania wielu motywów na jednym arkuszu.

Stoisko Akonda Tex i Akonda będzie największym z dotychczasowych w historii udziału firm w targach RemaDays. Na ponad 100m2 zaprezentowane będą urządzenia o bardzo różnorodnym zastosowaniu, z kilkoma premierami - maszyną HEAD-ONE do produkcji główek kalendarzy, sztancą rotacyjną iEcho MCT czy foliarko-złociarką firmy SUNFUNG. Dla uzupełnienia oferty do produkcji kalendarzy trójdzielnych na stoisku będzie automat CAL-ONE 1000 i półautomat CAL-ONE mini. Nie zabraknie flagowego plotera iEcho w dwóch różnych rozmiarach, multi-finishera Ausjetech i wspomnianych premierowych drukarek do druku na tekstyliach firmy Ricoh. Wszystko na stoisku F2.39.

Źródło: AKONDA S.C.

www.akonda.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764