logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki Epson Colorworks z gwarancją na 3 lata

  PR 15.07.2020, przeczytano 633 razy
ilustracjastrzałka

Nabywcy nowych urządzeń drukarek do etykiet z serii ColorWorks, którzy dokonają zakupu między 01.07.2020, a do 30 września 2020, mogą bezpłatnie wydłużyć okres gwarancyjny o dodatkowe 24 miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-epson-colorworks-z-gwarancja-na-3-lata,387791,artykul.html

3-letnią gwarancją - po rejestracji zakupu - objęte są modele drukarek atramentowych z serii ColorWorks.

Oferta dotyczy zakupów u autoryzowanych sprzedawców w okresie od 1 lipca 2020 do 31 września 2020 roku. By skorzystać z promocji, wystarczy zakupić nowe urządzenie objęte promocją, a następnie w ciągu 30 dni zarejestrować na stronie producenta. Należy jednak pamiętać, że ostateczny termin przyjmowania wniosków upływa 30 października 2020 r.

- Niezawodność naszych produktów przekłada się na komfort naszych klientów - Epson proponuje rozwiązania, które poza niskim TCO dają pewność bezawaryjnej eksploatacji. Obejmując wydłużonym okresem gwarancyjnym serię drukarek ColorWorks , dodatkowo zapewniamy poczucie bezpieczeństwa związanego z ciągłością biznesu, niezależnie od tego czy nasze urządzenia pracują w jednoosobowej firmie czy dużym przedsiębiorstwie produkcyjnym – powiedział Grzegorz Moch Account Manager BS w Epson.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764