logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki Epson ITS objęte promocją

  PR 16.08.2017, przeczytano 607 razy
ilustracjastrzałka

Dziś rusza kolejna promocja firmy Epson, która powinna zainteresować klientów, którzy w najbliższym czasie chcą kupić nowoczesne urządzenie drukujące. W ramach oferty osoby, które do końca roku kupią drukarkę Epson ITS i zarejestrują ją na stronie producenta, mogą otrzymać zwrot części kosztów zakupu – nawet do 500 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-epson-its-objete-promocja,33414,artykul.html

Nowa promocja jest świetną informacją dla partnerów oferujących sprzęt drukujący Epsona – gwarantuje bowiem wzrost zainteresowania klientów rozwiązaniami japońskiej firmy, którzy będą mogli liczyć nie tylko na najwyższą jakość i niskie koszty druku, ale również na atrakcyjne finansowo warunki transakcji.

Zasady są proste: osoby, które w okresie od 16 sierpnia do 31 grudnia 2017 kupią objęte programem promocyjnym urządzenia Epsona mogą liczyć na zwrot od 50 do nawet 500 zł (zależy to od tego, na jaki model zdecyduje się nabywca). Akcja dotyczy modeli L120,  L310, L382, L386, L486, L565, L605, L655, L805, L810, L850, L1300, L1455, L1800 oraz WorkForce M100, M105 i M200. Co więcej, objęte nią zostaną także nowe modele ITS, które pojawią się w ofercie Epson podczas trwania promocji.

Zdaniem Ewy Pytlak z Epson: - Drukarki z systemem stałego zasilania w ciągu ostatnich lat zdobyły mocną pozycję na rynku, sprawdzając jako narzędzia codziennej pracy tysięcy użytkowników, którzy doceniają niski koszt oraz doskonałą jakość wydruków. Ich popularność zwiększy wprowadzana promocja, pozwalając nabywać   urządzenia z tej serii za jeszcze lepszą cenę. W gorącym okresie jakim jest początek roku szkolnego oraz koniec urlopów oszczędności są cenne  podwójnie,  dlatego podobnie jak w ubiegłych latach, wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów.

Aby skorzystać z promocji, klient musi kupić któryś z powyższych modeli, a następnie w ciągu 30 dni od dnia transakcji zarejestrować swój zakup na stronie www.epson.pl/promocja. Po wysłaniu zgłoszenia, najpóźniej po kolejnych 30 dniach klient otrzyma zwrot na wskazane konto bankowe.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764