logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki Epson nagrodzone na Festiwalu Druku

  PR 19.09.2018, przeczytano 1340 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 12-13 września w halach EXPO XXI w Warszawie odbyła się dziesiąta edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej FestiwalDruku.pl. Jak co roku wydarzenie zebrało grono profesjonalistów, dla których była to świetna okazja, żeby zapoznać się z najnowszymi trendami oraz urządzeniami. Na targach oczywiście nie mogło zabraknąć firmy Epson, która zaprezentowała rozwiązania dla branży druku reklamowego. Wśród pokazywanych modeli znalazły się m.in. drukarka SC-F2100 służącą do nadruku na tekstyliach, na firmowym stoisku miała też miejsce polska premiera wieloformatowego urządzenia SC-T5100 – oba modele w uznaniu dla zastosowanych w nich innowacyjnych rozwiązań zostały nagrodzone najwyższym wyróżnieniem: Złotym Medalem Festiwalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-epson-nagrodzone-na-festiwalu-druku,379399,artykul.html

ilustracjastrzałka

Epson SC-F2100 umożliwia tworzenie zindywidualizowanych T-shirtów, bluz czy toreb reklamowych i przeznaczona jest głównie dla małych i średnich firm, które oferują usługi związane z drukiem na odzieży. Model wyposażony jest w głowicę drukującą PrecisionCore TFP, która zapewnia najwyższą precyzję wydruku. Co więcej, w porównaniu do poprzednika urządzenie zapewnia jeszcze szybszą oraz płynniejszą pracę. Do zestawu bezpłatnie dołączane jest też oprogramowanie Garment Creator, które ułatwia tworzenie indywidualnych projektów także z użyciem dodawania tekstu i zdjęć.

ilustracjastrzałka

Profesjonaliści odwiedzający przestrzeń wystawienniczą firmy Epson sporo uwagi poświęcili także pokazanej po raz pierwszy w kraju drukarce wielkoformatowej SC-T5100. Jest to urządzenie, które powstało z myślą o uniwersalnym zastosowaniu do drukowania w dużym formacie (maksymalna szerokość robocza wynosi tu aż 36 cali) wysokiej klasy materiałów takich jak np. rysunki CAD czy plakaty oraz banery, ale także codziennych zastosowań biurowych. Drukarka wyposażona jest w głowicę PrecisionCore Micro TFP, dzięki której drukowanie strony w formacie A1 trwa zaledwie 31 sekund. Zwiedzający docenili również prostotę obsługi oraz obecność modułu Wi-Fi, który umożliwia drukowanie z pozycji urządzeń mobilnych.

ilustracjastrzałka

Tomasz Kuciński, Senior Account Manager – LFP podsumowując targi, stwierdził: ”Tegoroczną edycję uważamy za sukces. Ogromnie cieszą nas nagrody, ale też coraz większa popularność, jaką cieszyło się nasze stoisko. Profesjonaliści z branży coraz więcej uwagi poświęcają zrównoważonemu rozwojowi i wydajności z niskim TCO oraz ekologicznej pracy, nie dziwi zatem, że rozwiązania proponowane przez Epson z roku na rok wzbudzają coraz większe zainteresowanie”.

Firma Epson serdecznie dziękuje wszystkim gościom, którzy odwiedzili stoisko firmy na FestiwaluDruku.pl i już dziś zaprasza na kolejną edycję za rok

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764