logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki Epson z ochroną 3 lata

  PR 01.04.2021, przeczytano 450 razy

Przewidziana do końca marca 2021 popularna promocja Epson, pozwalająca na bezpłatne objęcie trzyletnią gwarancją nowych urządzeń zostaje wydłużona do 31 marca 2022.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-epson-z-ochrona-3-lata,390872,artykul.html

Ochronę gwarancyjną wszystkich oferowanych w bieżącej sprzedaży konsumenckich drukarek atramentowych Epsonz serii EcoTank oraz wybranych modeli WorkForce Pro można – po rejestracji zakupu – wydłużyć bezpłatnie do trzech lat. Dotyczy to zakupów u autoryzowanych sprzedawcówdokonanych w okresie od 1 kwietnia 2021 do 31 marca 2022 roku. W celu skorzystania z promocji, wystarczy nabyć nowe urządzenie, a następnie w ciągu 30 dni od transakcji zarejestrować je na stronie producenta.

- Wydłużona bezpłatnie gwarancja jest nie tylko dodatkowym elementem składającym się na najniższe TCO naszych produktów, ale także praktycznym – ważniejszym niż deklaracje – potwierdzeniem pewności, co do jakości i trwałości oferty Epson – powiedział Jacek Gamrot, Account Manager - Transactional w Epson.

Źródło: Epson Polska

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764