logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki etykiet Epson na targach Pakfood i Polagra-Tech 2017

  PR 21.09.2017, przeczytano 682 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 25-29 września 2017 teren Targów Poznańskich będzie miejscem spotkania producentów i dystrybutorów żywności oraz firm działających w tej branży. Okazją do tego będą łączone targi Pakfood (prezentujące opakowania dla przemysłu spożywczego) oraz Polagra-Tech (dla technologii przetwórstwa).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-etykiet-epson-na-targach-pakfood-i-polagra-tech-2017,33796,artykul.html

Uczestnicy wydarzenia odwiedzając stoisko firmy Plus Digital nr 81 w Hali 3 będą mieli doskonałą okazję do zapoznania się z kompleksową ofertą Epson w zakresie drukarek z serii ColorWorks niezastąpionych w produkcji etykiet i oznakowań.

Epson ColorWorks C7500 zapewnia możliwość drukowania etykiet w zindywidualizowanych krótkich seriach, a w wersji C7500G – także druk na materiałach błyszczących. Autorska technologia głowicy drukującej PrecisionCore, sprawdzonej w rozwiązaniach przemysłowych, zapewnia niezwykle wysoką jakość oraz druk z szybkością pracy do 300 mm/s. Drukarka ta pozwala także na oszczędności - produkując w technologii cyfrowej etykiety bezpośrednio na miejscu, eliminuje się wysokie koszty druku wstępnego.

Epson ColorWorks C3500 z kolei zapewnia świetną jakość rezultatów przy niskim koszcie jednostkowym; wyposażono ją w mechanizm druku z prędkością do 103 mm/s oraz osobne wkłady z tuszami pigmentowymi, dzięki czemu nawet w mikrofirmie można drukować etykiety stosownie do potrzeb, bez czasochłonnego i kosztownego zlecania ich produkcji firmom zewnętrznym.

- Drukarki etykiet Epson ColorWorks to niepozorny sprzęt, którego mądre wykorzystanie przekłada się bezpośrednio na sukces sprzedażowy. W czasach, gdy skład i jakość produktów obecnie na półkach niewiele się od siebie różnią, spersonalizowana etykieta jest tym, co skłania do zakupu konkretnego towaru. Integrując w kompaktowych urządzeniach doskonałe technologie sprawdzone m.in. w urządzeniach klasy LFP, umożliwiliśmy tworzenie nawet pojedynczych oznaczeń w bardzo krótkim czasie, bezpośrednio w siedzibie sprzedawcy czy producenta – mówi Grzegorz Moch Business Solution Account Manager z Epson. - Doświadczenie pokazało że produkty tej klasy sprawdzają się świetnie w mniejszych i średnich piekarniach, zakładach przetwórstwa mleczarskiego czy rodzinnych marketach, pozwalającym na skuteczną rywalizację z potentatami rynku.

Oprócz możliwości bezpośredniego zapoznania się ze sprzętem i konsultacji z ekspertami, stoisko Epson warto odwiedzić również z uwagi na możliwość skorzystania z dedykowanych ofert targowych.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764