logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki etykiet od Epson: dodatkowe 2 lata gwarancji gratis

  PR 22.09.2017, przeczytano 623 razy
ilustracjastrzałka

Do końca 2017 trwa promocja, w ramach której przy zakupie drukarki z rodziny Epson ColorWorks klienci mogą wydłużyć roczną gwarancję o dodatkowe 24 miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-etykiet-od-epson%3A-dodatkowe-2-lata-gwarancji-gratis,33818,artykul.html

Z nowej oferty firmy Epson może skorzystać każdy, które w terminie od 15 września do północy 31 grudnia 2017 roku dokona zakupu wybranej drukarki z serii ColorWorks 7500 lub 3500, a następnie w terminie 30 dni od zakupu (nie później niż 31 stycznia 2017 roku), wypełni i wyśle formularz dostępny na stronie: www.epson.pl/promotions/colorworks-warranty wraz z dowodem zakupu (kopią faktury lub paragonu). Co ważne, gwarancja obejmuje wszystkie części urządzenia - w tym głowicę drukującą,

Oferta wydłużenia gwarancji nie może być łączona z innymi promocjami Epsona oraz jest ograniczona do pięćdziesięciu zgłoszeń na jednego klienta.

Modele drukarek biorące udział w powyższej promocji:

  • Epson ColorWorks C7500
  • Epson ColorWorks C7500G
  • Epson ColorWorks C3500


Jak mówi Grzegorz Moch Business Solution Account Manager z Epson: – Rozwiązania druku od Epson nie tylko gwarantują najwyższą jakość rezultatów, jak się równocześnie tworzone są w taki sposób by zapewnić długoletnią pracę bez przestojów. Najnowsza promocja pozwalająca wydłużyć czas bezpłatnego serwisu drukarek ColorWorks potwierdza przekonanie o niskiej awaryjności naszych produktów, pozwalając klientom zaoszczędzić kwoty rzędu 2095 EUR (seria C7500) lub 159 EUR ( dla C3500).

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764