logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki i projektory Epson na Retail Technology Days 2012

  PR 23.05.2012, przeczytano 802 razy
ilustracjastrzałka
Epson Stylus Pro 7700

Na tegorocznych targach RTD12 (Retail Technology Days 2012) Epson prezentować będzie urządzenia oraz kompletne rozwiązania dla handlu i digatal signage czyli wizualnych systemów informacyjnych. Będą to m.in. kolorowe drukarki paragonów i kuponów TM-C610 wraz z kompletnym systemem obsługi promocji kuponowych firmy ILC, szybkie skanery dokumentów, wielkoformatowe drukarki SP 7700/9700 do plakatów promocyjnych, banerów reklamowych oraz różnego rodzaju wielkoformatowe podłoża (media produkcyjne), a także projektory instalacyjno-eventowe XGA,WXGA i WUXGA z wymiennymi obiektywami serii EB-G i EB-Z o jasności 8-10 tys. lumenów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-i-projektory-epson-na-retail-technology-days-2012,15623,artykul.html

Kompaktowa drukarka Epson TM-C610 z wbudowanym mechanizmem odcinającym, drukuje w kolorze, z szybkością do 96 mm/s na papierze z rolki o szerokości 58 mm. Głowica drukująca MicroPiezo i wodoodporne atramenty gwarantują najwyższą jakość i trwałość wydruków. Wbudowana karta sieciowa LAN oraz złącze USB znakomicie ułatwiają integracje urządzenia np. z systemami POS w różnych środowiskach.

Wielkoformatowa drukarka Stylus Pro Epson GS6000, która może drukować wszystko - począwszy od plakatów, znaków, bannerów, podświetlanych paneli i materiałów POS, po folie do oklejania pojazdów, dekoracje wnętrz i elementy wystaw. Drukować można na winylu, płótnie i folii przeźroczystej, papierze fotograficznym oraz na wielu różnych popularnych podłożach stosowanych przy produkcji bannerów. Maksymalna szerokość wydruku to 64 cale (162,6 cm).

Wielkoformatowe drukarki Epson Stylus Pro 7700/9700, szybki drukarki różniące się maksymalną szerokością druku 24” (7700) lub 44” (9700). Dzięki zastosowaniu technologii Vivid Magenta w atramentach Epson UltraChrome uzyskiwane są bardziej dokładne, wytrzymalsze wydruki w żywych kolorach co oznaczają zmianę jakości drukowanych materiałów POS, CAD/GIS i innych reklamowych. Zestaw atramentów obejmuje czarny atrament matowy i fotograficzny zapewniający maksymalną jakość wydruku na wybranym nośniku, nawet na błyszczącym papierze fotograficznym. Najbardziej odpowiedni atrament jest automatycznie wybierany w urządzeniu, co zapewnia wygodę i wysoką wydajność drukowania. Nowa głowica drukująca Epson MicroPiezo TFP jest bardziej wydajna i wytrzymała. Technologia zmiennej wielkości kropli firmy Epson umożliwia uzyskanie kropli o wielkości 3,5 pikolitra, zapewniając najwyższą gładkość kolorów i dokładność szczegółów.

Nowe projektory Epson EB-Zxxxx to rodzina 7 nowych urządzeń o jasności 8 i 10 tys. lumenów pracujących w rozdzielczość XGA, WXGA i WUXGA. Urządzenia wyposażone są w wymienne obiektywy, funkcje Edge Blending umożliwiającą budowę ogromnej wielkości obrazu wyświetlanego przez 8 projektorów jednocześnie. Projektory umożliwiają bezprzewodowe przesyłanie sygnału wizyjnego poprzez Wi-Fi oraz współpracują z urządzeniami mobilnymi iPhon, iPad, itp. Stosowana przez Epson technologia 3LCD gwarantuje najwyższą wierność kolorów oraz najwyższą jakość obrazu.

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Żmuda dołącza do Feeders Agency
Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda zajmując stanowisko Head of Social Media & Engagement. Od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediowego i moderacyjnego, a także częścią teamu designerskiego odpowiedzialnego za produkcję contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad jednymi z kluczowych klientów (Żywiec,...
Zmiany w dziale Video Havas Media Network
Zgodnie z wprowadzoną na początku tego roku strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo. Zmiany mają na celu zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klientów agencji w pracy z danymi, zgodnie z filozofią Make a Meaningful Difference.
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764