logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki Mutoh na Dniach Otwartych gotowych pomysłów na biznes już 28 czerwca

  PR 12.06.2019, przeczytano 1082 razy
ilustracjastrzałka

28 czerwca Atrium Centrum Ploterowe zaprasza do swojej siedziby w Opolu, na Dni Otwarte z technologiami druku wielkoformatowego. Dystrybutor m.in. takich marek jak Mutoh przedstawi m.in. gotowe rozwiązania do rozpoczęcia lub poszerzenia biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-mutoh-na-dniach-otwartych-gotowych-pomyslow-na-biznes-juz-28-czerwca,382866,artykul.html

Atrium Centrum Ploterowe regularnie zaprasza na Dni Otwarte do swojej centrali w Opolu. Tym razem formuła „open day” zostanie rozszerzona m.in. o gotowe pomysły na biznes.

- Chcemy wyjść naprzeciw i zaprezentować „gotowe rozwiązania”, które pomogą rozszerzyć istniejący biznes o nowe możliwości. Co więcej, pozwolą też rozpocząć przygodę z wielkim formatem i zająć się np. drukiem flag, meblarstwem czy oklejaniem pojazdów. Przygotowaliśmy 10 gotowych biznesów. Nasze „pomysły na biznes” obejmują gotowe rozwiązania obejmujące odpowiednie urządzenie drukujące, jeśli biznes tego wymaga to urządzania dodatkowe (np. dla aplikatora folii będzie to laminator), oprogramowanie, atramenty. Do tego dorzucamy spory zapas niezbędnych materiałów, nie rzadko kilkaset metrów i nasz know-how. Całość zamykamy w kompaktowej racie leasingu 0%. I przepis na sukces gotowy! - mówi Paweł Stania z Atrium Centrum Ploterowe.

Pomysł na biznes #01 - DRUK FLAG

Cyfrowy druk flag to bardzo intratny biznes. W czasach, gdy banery są coraz bardziej "opatrzone", materiał typu flaga jest z wielu powodów uzasadnionym wyborem. Oprócz flag, taki zestaw pozwoli też na realizację wielu innych produktów w technologii sublimacji.

Flagi to ekologiczny nośnik grafiki zewnętrznej i wewnętrznej, stanowi ący atrakcyjne uzupełnienie innych form reklamowych. Flagi przyciągają wzrok z uwagi na kształt i wielkość oraz na ruch na świeżym powietrzu: przed siedzibami firm, na koncertach, festiwalach, wydarzeniach sportowych, itp. Sprawdzają się także w dekoracjach wewnętrznych. Zadrukowane z jednej strony, gwarantują atrakcyjną kolorystykę z obu stron.

Flagi to także trwały materiał, dający możliwość wielokrotnego stosowania. Co więcej, można go wyprać i rozwiesić na nowo. Niska waga tego materiały to łatwość składania i transportowania.

- Jak widać materiał typu „flaga” ma mnóstwo zalet, dlatego skonstruowaliśmy technologię do jej wytwarzania obejmujący: drukarkę sublimacyjną Mutoh ValueJet 1604 WX z nawijarką wydruków, kalander PX-180, oprogramowanie Onyx 18. Do tego „dorzucamy” 550 m2 naszej bestsellerowej flagi Ikonos z certyfikatem B1 i 318 m2 papieru sublimacyjnego. Wszystko to przywieziemy, zainstalujemy i przeszkolimy z obsługi.

Mutoh ValueJet 1604WX to japońska drukarka z jedną , stałą głowicą piezoelektryczną. Pracuje w technologii zmiennej wielkości  (ang. Variable Dot, VarDot) kropli atramentu. Zakres generowanych przez dysze głowicy kropel wynosi od 3.5 pl, poprzez 7, 12.5, 14 na 21 pikolitra skończywszy. Dzięki, tej technologii ploter ma możliwość w sposób optymalny drukować zarówno gładkie aple, łagodne przejścia tonalne jak i wymagające detale.

VJ 1604WX w szybkim trybie produkcyjnym potrafi zadrukować, 22 metry kwadratowe na godzinę, przy maksymalnej prędkości ok. 30 m2/h. Grafiki wymagający wyższych rozdzielczości (720x720 dpi) nowy ValueJet wydrukuje z prędkością 14-16 m2/h.

- Należy podkreślić, że taki zestaw technologiczny będzie idealny do druku flag, ale także pozwoli zdywersyfikować produkcję o zupełnie inne produkty dla różnych branż: reklamowej, wystawienniczej, dekoratorskiej, odzieżowej czy gadżetowej. Posłuży więc do produkcji koszulek, odzieży sportowej, smyczy, tkanin dekoracyjnych i reklamowych. W procesie termo-sublimacji grafikę można przenosić także na kubki, sprzęt sportowy, płyty, szkło, drewno, metal, tworzywa, gadżety i wiele wiele innych. Ploter sublimacyjny idealnie wpisuje się więc w zmiany zachodzące w druku wielkoformatowym, gdzie coraz więcej aplikacji wykonuje się na ekologicznych nośnikach (np. tkaninach) a potrzeby są coraz częściej spersonalizowane.

Pomysł na biznes #02 – MEBLARSTWO

Cyfrowy druk na płytach meblowych, frontach, wypełnieniach, blatach, dekorach, szkle jest możliwy dzięki technologii druku LED-UV. Możliwość personalizowania i druku już od 1 egzemplarza daje możliwość produkcji dla klientów końcowych, indywidualnych aranżacji hoteli, restauracji, firm i wielu innych.

- Nasz drugi „gotowiec” to zestaw „meblarski” obejmujący hybrydową drukarkę wielkoformatową Mutoh ValueJet 1626 UH, dającą możliwość zadruku na materiałach elastycznych z roli jak i sztywnych płyt, paneli, frontów, szkła, itd. Oprócz tego w skład zestawu wchodzą specjalne adaptery i atramenty w workach, dwa modułowe stoły umożliwiające druk płaski, oprogramowanie ONYX w wersji PosterShop. Na dobry start „dorzucamy” 205 m2 folii samoprzylepnej IKONOS LINO o strukturze canvasu, sprawdzającą się w dekoracjach elementów mebli i frontów oraz 150 m2 płyt PVC o grubości 8 mm.

Mutoh ValueJet 1626UH posiada jedną szybką, stałą głowicę piezoelektryczną obsługującą kolory CMYK, BIAŁY oraz LAKIER. To dzięki białemu atramentowi, diametralnie rozszerzają się możliwości plotera. Kolor ten stosowany jako poddruk umożliwia zadruk kolorowych nośników. Natomiast stosowany jako nadruk na grafice CMYK umożliwia znakowanie materiałów przezroczystych od strony wewnętrznej (szkło, plexi). Oczywiście, można drukować także samym kolorem białym np. drewnianych panelach.

W trybie stołowym (tzw. flatbed) ploter może zadrukować płytę o maksymalnej szerokości 1625 mm i długości 1200 mm. Grubość materiału może wynosić aż 15 mm.

Koszt wydruku LED-UV jest już porównywalny z drukiem eko-solwentowym. Jeżeli do tego uwzględnimy niski pobór prądu przez urządzenie (< 700 W) – rachunek ekonomiczny staje się jeszcze bardziej korzystny.

Jeżeli chodzi o ekologię to proces druku cechuje się brakiem lotnych związków organicznych (0% VOC), brakiem ozonu (ozon free), brakiem rtęci, ołowiu, oparów oraz brakiem zanieczyszczeń powietrza (non-HAP).

- Mutoh ValueJet serii UH dzięki możliwości zadruku materiałów płaskich sprawdzi się więc w produkcji meblarskiej. Również i w tym „pomyśle na biznes” nie zamykamy drogi na dywersyfikację usług, gdyż śmiało można ten zestaw wykorzystać w reklamie, wystawiennictwie, opakowaniach, dekoratorstwie, i wielu innych.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764