logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarki OKI Data w ofercie Mimaki Engineering

  PR 28.01.2020, przeczytano 894 razy
ilustracja

6 stycznia 2020 roku firma Mimaki Engineering Co., Ltd. oraz OKI Data Corporation, firma należąca do OKI Group działająca w branży druku, zawarły umowę na wyłączność dotyczącą międzynarodowej sprzedaży i dystrybucji wielkoformatowych drukarek atramentowych OKI Data. Na mocy tej umowy, obie firmy rozszerzą swoją współpracę handlową w Japonii, co zapowiedziano w marcu 2019 roku, aby objąć nią sprzedaż za granicą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarki-oki-data-w-ofercie-mimaki-engineering,385492,artykul.html

W ramach tej umowy od 1 kwietnia 2020 roku Mimaki Engineering będzie sprzedawać wielkoformatowe drukarki atramentowe OKI Data, atramenty i inne materiały, a także części eksploatacyjne na zagranicznych rynkach za pośrednictwem rozległej międzynarodowej sieci sprzedaży firmy Mimaki Engineering.

Wśród produktów objętych tą międzynarodową współpracą znajdują się dwie wielkoformatowe drukarki atramentowe OKI Data, oferujące szybki druk wysokiej gęstości — ColorPainter H3-104s i ColorPainter M-64s — a także atramenty i inne materiały do tych oraz innych modeli wielkoformatowych drukarek atramentowych OKI Data, sprzedawanych wcześniej przez OKI Data. Mimaki Engineering rozpocznie sprzedaż i obsługę serwisową tych produktów z dniem 1 kwietnia.

Mimaki Engineering projektuje, wytwarza, sprzedaje i serwisuje komercyjne drukarki atramentowe, plotery tnące, a także atramenty i oprogramowanie używane w takich produktach. Wspierana przez międzynarodową sieć przedstawicieli handlowych w około 150 krajach, firma Mimaki Engineering oferuje nie tylko produkty, ale także kompleksowe środowisko, zapewniając pełne poczucie bezpieczeństwa klientom używającym jej produktów, głównie poprzez wsparcie sprzedaży w wymiarze lokalnym. Zawarcie tej umowy przez OKI Data jest wyrazem wielkiego szacunku dla możliwości technicznych, handlowych i serwisowych firmy Mimaki Engineering w branży wielkoformatowych drukarek atramentowych. Według OKI Data podjęta współpraca umożliwi obu firmom dalszą rzetelną obsługę obecnych klientów, jak również zaoferowanie swoich rozwiązań kolejnym odbiorcom.

Źródło: Mimaki Engineering

www.mimaki.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764