logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarnia Beltrani w portfolio More Bananas

  PR 09.09.2020, przeczytano 429 razy

W lipcu More Bananas rozpoczęło współpracę z marką Beltrani - krakowską drukarnią. Agencja odpowiada za komunikację marki oraz jej spójny wizerunek w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarnia-beltrani-w-portfolio-more-bananas,388381,artykul.html

Do zadań More Bananas będzie należało prowadzenie profilu marki na Facebooku. Agencja odpowiada również za kampanie Facebook Ads i Google Ads.

- Zadbamy o wizerunek marki Beltrani w mediach społecznościowych. Chcemy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o tej firmie. Będziemy podkreślać profesjonalizm, przybliżać ofertę marki, a także podkreślać jej charakter - podsumowuje Natalia Sikora, social media manager w More Bananas.

Beltrani to krakowska drukarnia specjalizująca się w produkcji kolorowych książek, broszur i katalogów w różnych wariantach oprawy. Firma drukuje również standardowe produkty poligraficzne.

Klient zdecydował się na współpracę po przedstawieniu oferty agencji. Za działania odpowiedzialna jest Natalia Sikora (social media manager) oraz Amadeusz Kusibab (performance marketing specialist) przy wsparciu graficznym Moniki Biernat (graphic designer).

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764