logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarnia Cestrian inwestuje w drugą maszynę Agfa :M-Press Tiger

   11.04.2011, przeczytano 2750 razy
ilustracjastrzałka

Rok po instalacji pierwszego urządzenia Agfa Graphics :M-Press Tiger, jedna z największych brytyjskich drukarni cyfrowych - Cestrian Imaging z Manchesteru - ponownie zdecydowała się na zakup tego systemu. Druga maszyna zostanie dostarczona w udoskonalonej wersji, która niedawno pojawiła się na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarnia-cestrian-inwestuje-w-druga-maszyne-agfa-%3Am-press-tiger,12353,artykul.html

Pierwsza maszyna :M-Press Tiger rozpoczęła pracę w Cestrian Imaging w grudniu 2009 roku. Zapotrzebowanie na wychodzące z niej wydruki znacząco wzrosło po jej rozbudowie oraz wprowadzeniu technologii drukowania w skali szarości we wszystkich trybach produkcji.

System :M-Press jest cyfrową alternatywą dla tradycyjnego sitodruku i offsetu. Ma on być szybki i wszechstronny oraz zapewniać ma uzyskanie wysokiej jakości odbitek i atrakcyjny koszt jednego wydruku. Modułowa konstrukcja maszyny pozwala na jej sukcesywną rozbudowę.

Stworzona we współpracy firm Agfa Graphics i Thieme, maszyna :M-Press Tiger jest efektem doświadczeń obu dostawców w segmentach: sitodruku i obsługi mediów w przypadku Thieme oraz cyfrowego druku inkjetowego w przypadku Agfa Graphics. Wydajność systemu :M-Press Tiger wynosić ma do 700 m2/h, biorąc pod uwagę czas na załadowanie i wyładowanie mediów, przy czym maszyna ma nie wymagać przygotowania do druku czy zastosowania tradycyjnych folii oraz sit. Obsługuje ona podłoża o grubości do 10 mm i zapewnia druk w palecie kolorów przewyższającej stosowany w offsecie gamut ISOcoated V2. Maszyna posiada też funkcję drukowania z zastosowaniem personalizacji.

Cestrian Imaging to firma specjalizująca się w rozwiązaniach wykorzystujących technologię druku cyfrowego oraz w realizacji kampanii sprzedażowych. Jej filozofia zakłada pomoc klientom w tworzeniu kampanii marketingowych opartych na różnego rodzaju nośnikach wizualnych, w tym mediach wielkoformatowych. Park sprzętowy drukarni obejmuje rozwiązania wykorzystujące technologię druku atramentowego - wodnego i UV. Zdaniem samej firmy, receptą na sukces jest ''połączenie wykwalifikowanej kadry (...), zaawansowanych rozwiązań technologicznych i najwyższych standardów rynkowych''.

Źródło: PrintinPoland
www.agfa.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764