logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding

  PR 24.05.2024, przeczytano 408 razy
ilustracja

Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarnia-chroma-przechodzi-rebranding,404353,artykul.html

Nowe kolory, typografia czy układy to zaledwie początek inspirującej podróży, na którą zapraszamy naszą społeczność. To nie tylko odświeżenie identyfikacji wizualnej, ale także przemyślana strategia, której celem jest lepsze zaangażowanie obecnych i przyszłych klientów. Dzięki dodaniu unikalnych elementów graficznych, Chroma prezentuje się teraz w sposób bardziej nowoczesny i zapadający w pamięć.

Chcemy, aby nasza identyfikacja wizualna i komunikacja jeszcze bliżej odpowiadały innowacyjności, jakości i dynamice, które oferujemy. Jesteśmy przekonani, że te zmiany będą miały pozytywny wpływ na naszych konsumentów, inspirując ich do wspólnego kreowania przyszłości druku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Chroma

chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764