logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana

  PR 03.07.2020, przeczytano 1821 razy
ilustracja

Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-drukarnia-chroma-z-nowa-komunikacja-od-abanana,387661,artykul.html

Głównym celem postawionym przed agencją była rozbudowa świata marki poprzez zwiększenie jej świadomości oraz percepcji. Tym samym krakowianie zdecydowali się na skupienie głównej osi działań na spocie reklamowym, który został przygotowany z domem produkcyjnym Muchas Gracias oraz nowo powstałym kolektywem Iskry, a emitowany jest w Internecie oraz TV.

- Chroma to drukarnia internetowa, dzięki temu dostępna dla wszystkich. Sam serwis to niezwykle wygodne narzędzie do zamawiania materiałów drukowanych. Cały proces zamawiania druku przebiega w czasie rzeczywistym, dosłownie kilkoma kliknięciami można skonfigurować parametry druku, sprawdzić cenę i czas dostawy. Do tego zamawiamy produkt jest od razu zwizualizowany na stronie drukarni, co daje poczucie bezpieczeństwa i spokoju, że nie tylko błyskawicznie, ale i z zachowaniem najwyższej jakości Chroma dostarczy nam zamówiony online druk. Stąd też głównymi benefitami marki, jakie komunikujemy w spocie, są szybkość, wygoda i bezpieczeństwo – opisuje Monika Piasecka, Senior Strategy Planner agencji Abanana.

Jarek Dziedzicki, pełniący funkcję Head of Client Service w Abanana oraz odpowiedzialny za realizację prac, dodaje: - Zrobiliśmy coś, co jest inne, co w naszej ocenie będzie się wyróżniało. Klient zdecydował się na koncept, który był najbardziej odważny na dwóch płaszczyznach: organizacyjnej i kreatywnej. Wystarczy powiedzieć, że nasza bohaterka przez ponad pół reklamy była zawieszona na linach w lesie, który został oświetlony w nocy przy użyciu najnowszych technologii.

ilustracjastrzałka

- Myślę, że zaskakujemy nieprawdopodobną lokalizacją oraz scenerią. Zrobiliśmy wszystko z dbałością o każdy szczegół i wielką energią, co widać w efekcie końcowym – podsumował przedsięwzięcie Krzysztof Raczkowski, Prezes Chroma.

Za produkcję oraz współreżyserię odpowiedzialny był Marcin Andruchów z Muchas Gracias. - Ten film jest wyjątkowy z wielu względów, ale ciekawostką jest fakt, że został zrealizowany przy zaangażowaniu nowo powstałego kolektywu Iskry. Kolektywu twórców wizualnych, ludzi realizujących projekty komercyjne i niekomercyjne – twierdzi.

Reżyser obrazu Paweł Labe z BlueBird, dodaje: - To projekt, którego nie mogłem się doczekać. Scenariusz reklamy zakładał, że przenosimy się do świata kreacji, którym jest ciemny las. Dzięki najnowszym technologiom oraz światłu zostaje przez nas ożywiony. Nie będę ukrywał – to jeden z nielicznych projektów i takich typów reklamy, w której można się wyżyć wizualnie.

- Przygotowane przez agencję Abanana materiały zostaną wykorzystane w Google Display Network, Facebooku, Instagramie i LinkedInie – informuje Agata Kieloch, Account Manager odpowiedzialna za przygotowanie tego elementu kampanii.

ilustracjastrzałka

W projekcie wzięli udział również m.in.:

  • Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, Abanana
  • Tomasz Wróbel, Art Director, Abanana
  • Piotr Szmiłyk, Head of Art, Abanana
  • Mikołaj Ludwik Szymkowiak, Visual Artist, .WJU
  • Krzysztof „Brylant" Szymański, SET Manager & 1 ST AD, z Head 2 Head
  • Aleksandra Białk, Costume Artist, ISKRY
  • Halina Mrożek, Costume Artist, ISKRY
  • Karina Smirnova, Prezes Krakowskiej Królewskiej Fundacji Baletu i Tańca, instruktor tańca.

Źródło: Abanana

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764