logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarnia Chroma.pl wspiera początek sezonu na kalendarze

  PR 16.09.2019, przeczytano 698 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczął się sezon kalendarzowy 2020. Firmy, które samodzielnie przygotowują kalendarze, mogą liczyć na wsparcie drukarni internetowej Chroma.pl. Specjalnie dla nich przygotowała ona ofertę kalendariów do jednodzielnych i trójdzielnych kalendarzy firmowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarnia-chroma.pl-wspiera-poczatek-sezonu-na-kalendarze,383975,artykul.html

Firmy, które samodzielnie przygotowują kalendarze rozsyłane swoim kontrahentom i klientom, umieszczając na nich specjalnie przygotowane grafiki, nie muszą same projektować wszystkiego. W Chroma.pl mogą zaopatrzyć się w półprodukty do kalendarzy jednodzielnych oraz trójdzielnych w różnych konfiguracjach.

Oferowane przez drukarnię kalendaria zawierają czytelną numerację dni i tygodni. Pomagają też w planowaniu i lepszej organizacji pracy dzięki wyraźnemu oznaczeniu najważniejszych świąt, wydarzeń i imienin.

Kalendaria do kalendarzy jednodzielnych przygotowywane są w rozmiarze 280 x 210 mm. Umieszczone są na nich 3 miesiące – obecny, miniony i przyszły. Kalendaria do kalendarzy trójdzielnych mają wymiary 280 x 140 mm. Wszystkie składają się z klejonych bloczków po 12 kart z podkładką kartonową na spodzie.

ilustracjastrzałka

Kalendaria do kalendarzy trójdzielnych można zamówić w zestawach, w których wszystkie 3 bloczki będę w kolorze białym lub szarym. Można także zamówić wersję mieszaną – dwa szare i jeden biały bloczek.

Do druku stosowany jest papier offsetowy 80 g. Zadruk kalendariów wykonany jest w dwóch kolorach: czarnym i czerwonym. Do produktów dołączane jest okienko w kolorze czerwonym.

Minimalny nakład kalendariów w zamówieniu to 10 sztuk. Zamówienia na kalendaria złożone do godziny 16:00 wysyłane są tego samego dnia. Biorąc udział w programie rabatowym Chroma.pl, można również liczyć na dodatkowe zniżki.

ilustracjastrzałka

Źródło: Chroma.pl

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764