logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarnia internetowa Chroma.pl z wakacyjną promocją

  PR 21.08.2019, przeczytano 259 razy

Z myślą o swoich klientach drukarnia internetowa Chroma.pl rozpoczęła wakacyjną promocję w  programie rabatowym. Wszyscy nowi i obecni uczestnicy programu uzyskają zwrot części wydatków za transakcje, bez względu na wysokość zamówienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarnia-internetowa-chroma.pl-z-wakacyjna-promocja,383658,artykul.html

Cechą branży poligraficznej jest sezonowość. Zwykle w drugiej połowie roku zamówień w firmach jest więcej, czasem następuje wręcz ich kumulacja. Drukarnia Chroma chce więc zachęcić klientów do większej aktywności już teraz.

– Wakacje to specyficzny okres w wielu branżach. Jedni planują nowe projekty na drugie półrocze, inne szukają nowych możliwości biznesowych. Wszystkich chcemy zachęcić do składania zamówień już w wakacje, a w zamian oferujemy wymierną korzyść biznesową – mówi Andrzej Nowak, dyrektor zarządzający Chroma.pl.

Wakacyjna promocja dotyczy wszystkich klientów. Mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi uczestnicy programu rabatowego, którzy realizują dużo transakcji pod względem liczby lub wartości, jak i nowi klienci, którzy dopiero rozważają dołączenie do programu. Ci przekonają się, że uczestnictwo w nim szybko przekłada się na wymierne korzyści finansowe.

Program rabatowy Stać Cię na Więcej działa od kilku miesięcy. Jest to innowacyjny program rabatowy przynoszący klientom sumę korzyści. Klienci otrzymują rabat zależny od obrotu, plus stały dodatkowy bonus, czyli środki w wysokości 10% zamówienia po osiągnięciu wyznaczonego w programie progu.  

Promocja polega na tym, że na czas wakacji usunięty został próg CashBacku, czyli bez względu na wysokość obrotów, 10% wartości każdej transakcji zwracane jest klientowi na poczet kolejnego zamówienia.

Promocja dla uczestników zautomatyzowanego systemu to kolejny przykład inwestowania przez drukarnię Chroma.pl w technologie informacyjne (IT). Według raportu „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”, przygotowanego w 2018 r. przez KPMG, Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga i Uniwersytet Warszawski, aż 63% badanych firm z branży poligraficznej przyznało, że nie planuje inwestycji w IT. Tymczasem to właśnie takie technologie są obecnie głównym źródłem budowy przewagi konkurencyjnej.   

Wakacyjna promocja w drukarni internetowej Chroma.pl trwa od 18 lipca do 31 sierpnia 2019 r.

Źródło: Chroma.pl

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dobry sok w dobrym opakowaniu
Sokpol, producent soków, nektarów i napojów, jest pierwszą firmą na polskim rynku, która zdecydowała się wprowadzić do oferty produkt w opakowaniu pochodzenia roślinnego Tetra Pak. Kartony Tetra Pak w ponad 80% składają się z materiałów odnawialnych (pochodzenia stricte roślinnego) i są wyprodukowane z papieru (celulozy) wytworzonej z drewna z certyfikatem FSC. Także...
2-4 mld zł będą musiały przeznaczyć firmy z branży opakowań na dostosowanie się do zmian regulacyjnych związanych z promowaniem gospodarki obiegu zamkniętego, szacują analitycy Santander Bank Polska i SpotData. Wg przygotowanego przez nich raportu, łącznie rozwój branży do 2025 r. będzie wymagał inwestycji na poziomie ok. 20-25 mld zł.
Dzień Dystrybutora w firmie Sun Chemical
14 listopada br. firma Sun Chemical zorganizowała kolejne już spotkanie dla swoich dystrybutorów. Stały się one już tradycją tego producenta farb, a dla jego uczestników są możliwością pozyskania wiedzy na temat nowych produktów w jego ofercie, a także okazją do dobrej zabawy. Tym razem Sun Chemical zaprosił swoich gości na warszawski tor kartingowy, na...
Heidelberg oferuje 12 lat gwarancji na głowice laserowe
Wyjątkowo wysoka wytrzymałość głowic laserowych naświetlarek Suprasetter, ich niezawodność oraz najwyższa jakość obrazowania pozwala zaoferować ich użytkownikom program „Ultimate 12”. Jest to 12-letnia gwarancja na głowice naświetlarek CtP najnowszej generacji, zamówionych wraz z kontraktem na płyty i obsługą serwisową. Dowiedz się więcej. Simply...
25 lat Agfa w Polsce: wspomnienia i prezentacje planów
W tym roku mija 25-lecie polskiego oddziału firmy Agfa. Z tej okazji 28 listopada w warszawskim teatrze Capitol – z udziałem prawie 200 gości z kraju i zagranicy – odbyło się jubileuszowe spotkanie, podczas którego przypomniano najważniejsze wydarzenia w historii Agfa-Gevaert, również w kontekście działalności prowadzonej przez nią w naszym kraju. Nie zabrakło omówienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764