logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukarnia Jotan, kalendarze i zbieraczki Duplo

  PR 01.10.2021, przeczytano 1375 razy
ilustracjastrzałka
Drukarnia Jotan - Od lewej Konrad Jamroz, Mariusz Bednarek

360 wzorów kalendarzy i karnetów świątecznych to oferta drukarni Jotan z Katowic. Do realizacji takiej ilości produktów – jak mówi Konrad Jamroz, jej  właściciel - potrzebny jest dobry jakościowo i wydajny sprzęt. W ostatnim czasie do parku maszynowego drukarni dołączyły więc dwie zbieraczki DSC-10/60 i z oferty Duplo. Przyspieszyły tu one znacząco  proces produkcji kalendarzy, co w gorącym aktualnie dla firmy okresie ma dla niej ogromne znaczenie. Maszyny dostarczyła firma Tadan – autoryzowany partner handlowy Duplo Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukarnia-jotan%2C-kalendarze-i-zbieraczki-duplo,393202,artykul.html

Firma Jotan istnieje na rynku wydawniczym od roku 1990. Obecnie – jak zapewnia Konrad Jamroz – jest jednym z wiodącychproducentów kalendarzyw naszym kraju.

- Dzięki posiadaniu własnego studia graficznego, drukarni i introligatorni  - mówi - oferujemy swoim klientom produkty nie tylko wysokiej jakości, ale również atrakcyjne cenowo. Jednocześnie staramy się gwarantować dostępność kalendarzy przez cały rok, a także – co bardzo istotne – bez opóźnień w wysokim sezonie, co wiąże się z decyzjami inwestycyjnymi, jakie musieliśmy podjąć. Ponieważ nieustannie przybywa nam zleceń i aby sprostać oczekiwaniom tegorocznego sezonu, musieliśmy jakiś czas temu pomyśleć o inwestycji w zbieraczki. Do tej pory wykonywaliśmy te prace ręcznie, co angażowało sporą liczbę osób i było bardzo czasochłonne. Potrzebowaliśmy więc rozwiązania, które zautomatyzuje nam ten proces. Spośród dostępnych na rynku ofert, po prezentacjach i analizach najbardziej odpowiednie dla naszych potrzeb okazały się te oferowane przez Duplo Polska. Aby zapewnić sobie nie tylko wysoką wydajność, ale także bezpieczeństwo, zdecydowaliśmy się na zakup dwóch modeli tego samego producenta i już dziś widzimy, że była to odpowiednia decyzja.

Wybór padł na modele DSC-10/60 i. Urządzenia pracują w oparciu o technologię podciśnieniowego pobierania arkuszy o zróżnicowanych formatach i gramaturze (od samokopi po foliowane lub lakierowane) na każdej półce. Inteligentne pobieranie , czyli możliwość pobierania po kilka arkuszy z jednej półki oznacza również łączenie wydruków np. kolorowych z monochromatycznymi lub offsetowych z cyfrowymi. Pojemność każdej półki to 65 mm, którą można zwiększyć do 200 mm (tryb blokowy). Jak dodaje Duplo – jest to najlepszy wynik w tej klasie urządzeń.

- Wszystko to sprawia, że systemy pracują z naprawdę dużą wydajnością (obie zbieraczki mają razem 20 półek), dzięki czemu możemy spokojnie realizować nie tylko większą liczbę zleceń, ale także realizować je bez obawy o opóźnienia – podkreśla Konrad Jamroz.

W maszynach udoskonalony został również system wykrywania podwójnych pobrań, który automatycznie mierzy każdy arkusz i wybiera odpowiednie miejsce detekcji, co przekłada się na oszczędności w stratach materiału i ewentualnych błędach.

- Urządzenie jest również proste w obsłudze  intuicyjne z pozycji komputera – dodaje Konrad Jamroz - dlatego jego wdrożenie przebiegło bardzo sprawnie. Na każdym etapie zakupu mogliśmy też liczyć na firmę Tadan (która już na etapie testów urzekła nas swoim podejściem do klientem i profesjonalizmem niespotykanym u konkurencji)  i Duplo Polska. Również bliska dostępność serwisu miała dla nas niemałe znaczenie. Można więc powiedzieć, że tegoroczny sezon produkcji kalendarzy, bo jesteśmy akurat w jego trakcie, jest dla nas – mimo, że bardzo pracowity, co oczywiście bardzo nas cieszy - także bezpieczniejszy, w czym pomagają nam nowe zbieraczki Duplo, jakie zakupiliśmy.

Firma Jotan stara się elastycznie podchodzić do potrzeb swoich klientów oferując im różnego rodzaju wzory kalendarzy, ale realizuje również inne oczekiwania zleceniodawców  według ich indywidualnych projektów.

- Nasze podejście do potrzeb klientów jest również bardzo elastyczne – mówi Mariusz Bednarek z firmy Tadan. - Podobnie jak Duplo Polska, staramy się być dla nich nie tylko sprzedawcą, ale przede wszystkim doradcą. Przykład drukarni Jotan, która borykała się dotąd z ogromnym napięciem w wysokim sezonie związanym z produkcją kalendarzy, gdzie postaraliśmy się wdrożyć najodpowiedniejsze rozwiązania dla jej aktualnych potrzeb, jest dowodem naszego podejścia do klienta. Oferta maszyn do wykańczania Duplo Polska jest bardzo bogata i niejedna już firma podkreśla fakt, że przy wysokiej liczbie zamówień są one niezastąpione. Tak – mamy nadzieję – było również w tym wypadku, co bardzo nas cieszy.

Źródło: Duplo Sp. z o.o. Polska Sp.k.

www.duplopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764