logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Drukomat Opinie

Strona 8/9  1 ... 6 7 8 9

| 17.02.2019 16:02

Na 4 zlecenia wysłane 3. Prośba o wysyłkę na palecie, dostaję 28 paczek, jedna zaginęła u kuriera, z tych 28 kilkanaście uszkodzonych. Jadę po brakujące katalogi do Piły, 40 minut przed odbiorem telefon, że znowu wtopa i całego nakładu nie będzie.
Do tego mijanie się z prawdą, że wszystko idzie ok na kilka godzin przed planowaną wysyłką.
Do tego wyjątkowo kiepskie pakowanie, katalogi wymięte jak tzw psu z gardła.
Zdecydowanie nie polecam.

avatar użytkownika
+ + + +

wiadomości: 67
w Signs.pl od 12.11.2002
IP: 77.254.43.XXX

| 18.02.2019 11:02

kjohn, 2019-02-17 16:39
Na 4 zlecenia wysłane 3. Prośba o wysyłkę na palecie, dostaję 28 paczek, jedna zaginęła u kuriera, z tych 28 kilkanaście uszkodzonych. Jadę po brakujące katalogi do Piły, 40 minut przed odbiorem telefon, że znowu wtopa i całego nakładu nie będzie.
Do tego mijanie się z prawdą, że wszystko idzie ok na kilka godzin przed planowaną wysyłką.
Do tego wyjątkowo kiepskie pakowanie, katalogi wymięte jak tzw psu z gardła.
Zdecydowanie nie polecam.


Nie ma znaczenia, gdzie drukujesz, wszystkie drukarnie "bigonlineprint" oszczędzają na kosztach pakowania. Można jedynie liczyć, że kurier nie będzie tym rzucał, a będzie i tak. Środek słabo zabezpieczony, co przy katalogach z softem wszystko jest wyślizgane przy transporcie. Nie ma co psioczyc na drukomat, bo nikt inny nie jest lepszy.

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2724
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 37.47.132.XXX

| 18.02.2019 12:02

Niestety jest tak, jak piszesz. Osobiście wolałbym do każdej paczki dołożyć po 2 PLN i mieć pewność, że w środku będą dodatkowe wypełniacze / przekładki / zabezpieczenia i całość nie będzie latać jak klocki Lego.
A wysyłka to i tak tylko jedna z kilku kwestii, które należałoby poprawić w różnych drukarniach online.

brak ikonki
+ + + +

Podkarpacie
wiadomości: 221
w Signs.pl od 10.09.2016
IP: 91.224.193.XXX

| 19.02.2019 09:02

nie rozumiem tej polityki, takie uszkodzenia chcą przerzucać na kurierów, kurier broni sie jak może przed protokołem szkody, a jak już zobaczy że nie zabezpieczone środku pisze to w papier. Na miejscu firm spedycyjnych odrzucałbym takie reklamacje na transport. Najwyraźniej tego nie robią bo coraz więcej paczek jest tak pakowanych.

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Małopolska
wiadomości: 1569
w Signs.pl od 04.05.2005
IP: 77.253.234.XXX

| 11.03.2019 21:03

Chroma pakuje lepiej niż drukomat za to terminowość czy komunikacja pozostawia wiele do życzenia jednak zapakować potrafią lepiej. A ja ostatnio na znanym portalu na A kupiłem kartony za całe 1.7 PLN które przy drukomatowych wyglądają jak ze stali i granitu ;) Można?!

avatar użytkownika
+ + + +

wiadomości: 67
w Signs.pl od 12.11.2002
IP: 77.254.40.XXX

| 05.03.2020 17:03

Odkopuję. Drukomat po zmianie (kolejnej) systemu nawet nie raczy informować, że ma wtopy i przesuwa terminy wysyłki. Katalogi opóźnione o 2 dni i nie wiadomo czy to koniec, a dowiaduję się tego od mojego Klienta, który dzwoni z pytaniem "o której będzie kurier dzisiaj?". A katalogi jeszcze nie wydrukowane... na uj skracać terminy, skoro nie da się ich dotrzymać?

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2724
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 193.0.194.XXX

| 05.03.2020 18:03

a dużo tam zamawiasz miesięcznie?

brak ikonki
+ + + + +

W-wa
wiadomości: 487
w Signs.pl od 30.08.2016
IP: 155.133.16.XXX

| 06.03.2020 08:03

Fikol, 2020-03-05 18:28
a dużo tam zamawiasz miesięcznie?

No właśnie długi czas byłem obrażony na nich po podobnych wpadkach. Obiecują gruszki na wierzbie, więc próbuję się odobrazić, ale chyba niepotrzebnie.

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + +

Polska
wiadomości: 2724
w Signs.pl od 09.02.2016
IP: 193.0.194.XXX

| 06.03.2020 08:03

JanTajga, 2020-03-05 17:26
Odkopuję. Drukomat po zmianie (kolejnej) systemu nawet nie raczy informować, że ma wtopy i przesuwa terminy wysyłki. Katalogi opóźnione o 2 dni i nie wiadomo czy to koniec, a dowiaduję się tego od mojego Klienta, który dzwoni z pytaniem "o której będzie kurier dzisiaj?". A katalogi jeszcze nie wydrukowane... na uj skracać terminy, skoro nie da się ich dotrzymać?

dwie wysyłki miałem zamówione i opłacone dodatkowo na sobotę, oczywiście w poniedziałek przyszły.
Raz opłaciłem za expresową, żeby na następny dzień było, oczywiście terminu nie dotrzymali. Reklamowałem to, więc powiedzieli, że w regulaminie jest zapisane, ze jak się płaci expres, to oni "będą się starali", ale gwarancji nie dają. ha ha ha
Poza tym mają jakiś problem z cyjanem w druku. Rozjazd kolorystyczny na granatowych aplach od niebieskiego po fiolet - w jednym nakładzie. Niestety jest to powtarzalne, a nie tylko raz się zdarzyło.

-----------------
a w przerwie od pracy dobra kawka: www.czaro.cafe/

brak ikonki
+ + + +

ŁDZ
wiadomości: 397
w Signs.pl od 09.05.2017
IP: 5.184.84.XXX

| 06.03.2020 09:03

ja złego słowa powiedzieć nie mogę, sporadycznie zdarza się nie wysłać w terminie. Małe nakłady jakie idą na Indigo to faktycznie czasami są słabe, ale to co idzie w offsecie to nigdy nie miałem uwag.
Napewno ma wpływ jak ważnym jest się dla nich klientem, wszędzie duże zamówienia mają priorytet na ulotkami za 80zl:-)

brak ikonki
+ + + + +

W-wa
wiadomości: 487
w Signs.pl od 30.08.2016
IP: 155.133.16.XXX
Strona 8/9  1 ... 6 7 8 9
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764