logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukowalne płyty DVD

   28.11.2003, przeczytano 4870 razy

Amerykański oddział firmy Maxell Corporation rozszerzył linię nośników DVD o płyty pokryte specjalną drukowalną powłoką. Dzięki temu użytkownik, przy użyciu wybranych drukarek atramentowych, drukarek termicznych lub przy użyciu technologii silk screening, może wydrukować własną etykietę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukowalne-plyty-dvd,1961,artykul.html

Nowe płyty firmy Maxell są kompatybilne z nagrywarkami DVD-R x4. Drukowalne nośniki pozwalają użytkownikowi na dekorowanie płyt własnymi logotypami i umieszczanie informacji o materiałach nagranych na płytę, eliminując defekt nierównego przyklejania naklejek do płyty.

Nowe nośniki DVD-R Maxell są dostępne z trzema różnymi powierzchniami do drukowania: biała matowa do drukowania na atramentówkach, oraz błyszczące srebrna i biała na które można nanosić nadruk za pomocą drukarek termicznych lub metodą silk screening.

Źródło informacji: CDR-Info

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Kochana redakcjo, ta tajemnicza technologia druku którą nazywacie "silk screening" po polsku nazywa sie po prostu sitodruk :)

Pozdrowienia

avatar użytkownika
,

owszem, owszem powiada... :-)  

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764