logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukowane wspomnienia – Projekt CSR Ricoh i Alzheimer’s Research

  PR 12.06.2018, przeczytano 224 razy

Dziś odbyło się oficjalne otwarcie platformy www.printed-memories.com/pl. Portal jest częścią programu CSR realizowanego przez Ricoh we współpracy z Alzheimer’s Research – Printed Memories – Drukowane wspomnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukowane-wspomnienia-%E2%80%93-projekt-csr-ricoh-i-alzheimer%E2%80%99s-research,36860,artykul.html

Na platformie tej można stworzyć kartkę ze zdjęciem symbolizującym ważne wspomnienie, która następnie zostanie wydrukowana i wysłana do odbiorcy z dowolnej części świata. Od nadawcy pobierana jest wpłata w wysokości 1 GBP, a cały dochód przeznaczony jest na wsparcie badań realizowanych przez Alzheimer's Research. W pełni zautomatyzowany proces produkcji i wysyłki kartek realizowany jest w Centrum Technologicznym Ricoh w Telford w Wielkiej Brytanii. Portal jest dostępny w wersji angielskiej, hiszpańskiej, włoskiej i polskiej.

- Jestem niezwykle dumny z naszej inicjatywy Printed Memories – Drukowane Wspomnienia. Cieszymy się, że możemy wykorzystać możliwości oferowane przez rozwiązania Ricoh do stworzenia unikalnej kartki, która pomoże nie tylko przywrócić wspomnienia, ale również zebrać środki na walkę z chorobami demencyjnymi  – powiedział Javier Diez-Aguirre, Vice President, Corporate Marketing, CSR & Environment, Ricoh Europe.

Timothy Parry, Director of Communications and Partnerships w Alzheimer’s Research dodał: - Nasza współpraca z Ricoh to dobry przykład tego w jaki sposób można wykorzystać nowoczesne technologie w szczytnym celu. Wierzymy, że wsparcie, które otrzymamy dzięki tej akcji pomoże nam do 2025 roku stworzyć pierwszą skuteczną terapię chorób demencyjnych.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte...
Sony: Nowe oprogramowanie Imaging Edge
Sony ogłasza nową aplikację mobilną „Imaging Edge” i kilka nowych funkcji w obecnych wersjach na komputery
Olympus Perspective Playground we Wrocławiu
Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu
Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite
ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.
Aelia Duty Free startuje z odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone