logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drukowane wspomnienia – Projekt CSR Ricoh i Alzheimer’s Research

  PR 12.06.2018, przeczytano 535 razy

Dziś odbyło się oficjalne otwarcie platformy www.printed-memories.com/pl. Portal jest częścią programu CSR realizowanego przez Ricoh we współpracy z Alzheimer’s Research – Printed Memories – Drukowane wspomnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drukowane-wspomnienia-%E2%80%93-projekt-csr-ricoh-i-alzheimer%E2%80%99s-research,36860,artykul.html

Na platformie tej można stworzyć kartkę ze zdjęciem symbolizującym ważne wspomnienie, która następnie zostanie wydrukowana i wysłana do odbiorcy z dowolnej części świata. Od nadawcy pobierana jest wpłata w wysokości 1 GBP, a cały dochód przeznaczony jest na wsparcie badań realizowanych przez Alzheimer's Research. W pełni zautomatyzowany proces produkcji i wysyłki kartek realizowany jest w Centrum Technologicznym Ricoh w Telford w Wielkiej Brytanii. Portal jest dostępny w wersji angielskiej, hiszpańskiej, włoskiej i polskiej.

- Jestem niezwykle dumny z naszej inicjatywy Printed Memories – Drukowane Wspomnienia. Cieszymy się, że możemy wykorzystać możliwości oferowane przez rozwiązania Ricoh do stworzenia unikalnej kartki, która pomoże nie tylko przywrócić wspomnienia, ale również zebrać środki na walkę z chorobami demencyjnymi  – powiedział Javier Diez-Aguirre, Vice President, Corporate Marketing, CSR & Environment, Ricoh Europe.

Timothy Parry, Director of Communications and Partnerships w Alzheimer’s Research dodał: - Nasza współpraca z Ricoh to dobry przykład tego w jaki sposób można wykorzystać nowoczesne technologie w szczytnym celu. Wierzymy, że wsparcie, które otrzymamy dzięki tej akcji pomoże nam do 2025 roku stworzyć pierwszą skuteczną terapię chorób demencyjnych.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764